خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل خبر داد :

تعطیلی بیش از ۲۲۰ اماکن پرخطر در اردبیل /رزمایش نظارتی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۹۴۲

فرماندار اردبیل گفت: در چند روز اخیر بیش از ۲۲۰ اماکن پرخطر در شهر باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا اردبیل،مسعود امامی یگانه  در پانزدهمین رزمایش آموزشی، نظارتی و کنترل مقابله با شیوع ویروس کرونا  که در سطح شهرستان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش با محوریت مرکز بهداشت شهرستان ، دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت دستگاه های مرتبط ، با حضور ۴۰ اکیپ در سطح شهرستان برگزار شد.

وی گفت: این اکیپ‌ها از بازار ، پاساژها، اماکن مختلف و ادارات در سطح شهرستان، با محوریت استفاده از ماسک توسط متصدیان و مردم در فضاهای عمومی بازدید می کنند ‌.

فرماندار اردبیل ضمن تاکید بر فاصله اجتماعی تصریح کرد: طبق گزارش‌های واصله ، ۷۰ درصد مردم از ماسک استفاده می کنند که این عدد باید افزایش پیدا کند . 

امامی یگانه افزود: در طول روزهای گذشته بالغ بر ۲۲۰ مورد امکنه پر خطر در سطح شهرستان ، از جمله تالارها، آرایشگاه های زنانه ، باشگاه های ورزشی، گیم نت ها تعطیل شدند.

فرماندار اردبیل تاکید کرد: اکیپ‌ها‌ی این رزمایش امروز نظارت خواهند داشت که اماکن پر خطر همچنان باید تعطیل باشند چرا که اماکنی مانند رستوران ها، اغذیه فروشی ها ، بستنی فروشی ها،کبابی ها  مطابق اعلام های صورت گرفته بایستی به صورت بیرون بر فعالیت کنند .

امامی یگانه گفت : تک تک مردم عزیزمان بایستی همکاری های لازم را با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی انجام دهند تا بتوانیم وضعیت قرمز را کنترل کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز