خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری استان اردبیل:

قاتل ۲۱ ساله مورد بخشش اولیای دم قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۱۹۰

رئیس دادگستری استان اردبیل از اعلام رضایت در ششمین پرونده قتل عمد به همت کار گروه جهادی بخشایش در زندان مشگین شهر در سال ۹۹ خبر داد و گفت: در این پرونده قاتل ۲۱ ساله مورد بخشش اولیای دم قرار گرفت.

به گزارش ایلنا اردبیل، ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل امروز در گفتگو باخبرنگاران تصریح‌کرد: قاتلی که در زمان ارتکاب جرم 21 ساله و فاقد هرگونه سابقه کیفری بوده، به دلیل قتل به صورت آنی و هیجانی ناشی از عصانیت و خشم لحظه ای در زندان به سرمی برد مورد بخشش قرار گرفت.

وی گفت: باتوجه به اینکه قاتل منتظر اجرای حکم قصاص نفس به اذن اولیای دم بود امروز بحمدلله به همت  تلاشگران عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش و مقامات قضایی دادگستری و زندان مشگین شهر و با گذشت اولیای دم به زندگی برگشت.

وی بیان کرد: با فعالیت و تلاش های جهادی این کار گروه و پشتیبانی و همراهی ریش سفیدان و بزرگان استان شاهد افزایش گذشت و رضایت در پرونده های قتل که به صورت آنی و هیجانی که توسط جوانان و افراد فاقد سابقه کیفری رخ داده است باشیم.

شایان ذکر است که به ابتکار دادگستری کل استان و با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین کار گروه جهادی بخشایش در سال جاری در استان تشکیل شده و ضمن تلاش برای ترویج و تبیین فرهنگ صلح و سازش نسبت به حل و فصل موضوعات مهم با رویکرد مصالحه اقدام می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز