خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هشدار داد:

۶۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه / ۸ بیمار کرونایی فوت کردند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۶۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸ بیمار کرونایی فوت کرده و ۶۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

به گزارش ایلنا اردبیل، شهرام حبیب زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ نفر بستری و ۵۲ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده اند.

وی گفت: در حال حاضر ۳۹۷ بیمار در بخش های کرونای بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد ۶۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر فوت کردند، افزود: امیدوارم روزی برسد تا با خبر شکست کرونا خدمت مردم استان برسیم و یک جشن سلامت برگزار کنیم.

حبیب زاده با اشاره به اینکه در روزهای اخیر با رعایت هم استانی های عزیز و مساعدت سازمان های مختلف، روند نسبتا مناسبی در مراجعه بیماران به بیمارستان را شاهد هستیم، افزود: قطعا با رعایت پروتکل های بهداشای و پرهیز از تجمع و برگزاری مراسم ها به وضعیت سفید خواهیم رسید.

وی افزود: از عموم هم استانی های عزیز استدعا داریم با ادامه همکاری و رعایت پروتکلهای بهداشتی به ما کمک کنند تا از زیر بار این پیک دوم کرونا بیرون بیاییم تا بتوانیم کما فی السابق در بیمارستانها ارائه خدمت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز