خبرگزاری کار ایران

با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی؛

تمرین محدود طرح اضطراری فرودگاه اردبیل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۵۷

تمرین محدود طرح اضطراری فرودگاه اردبیل با هدف بررسی نحوه فرماندهی، تعامل در ارتباط و چگونگی هماهنگی میان واحدهای فرودگاهی و آمادگی و فراهم کردن تجهیزات در مواقع اضطراری برگزار شد.

به گزارش ایلنا اردبیل، هاشمی مدیرکل فرودگاه‌ اردبیل در بیان اهمیت نقش و جایگاه واحدهای مختلف در این عملیات و هماهنگی با یکدیگر گفت: این تمرین با هدف بررسی نحوه فرماندهی، تعامل در ارتباط و چگونگی هماهنگی میان واحدهای فرودگاهی و آمادگی و فراهم کردن تجهیزات در مواقع اضطراری شد. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین مانورهایی موجب هماهنگی هرچه بیشتر نیروها و ارگان‌های مختلف فرودگاهی برای مواجهه با سوانح پیش‌بینی نشده می‎شود گفت: ارزیابی توانایی‎ها، تمرین وظایف همه ارگان‎های مربوطه در هنگام بحران، آمادگی و چگونگی مدیریت بحران در وضعیت‎های مختلف اضطراری، آشنایی مدیریت و کارکنان فرودگاه و سایر ارگان‎ها در شرایط اضطراری با هم و بهره‎مندی از خدمات یکدیگر، فراهم بودن تجهیزات در حالات اضطراری، رفع نواقص احتمالی بالقوه و افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سانحه ار از جمله نتایج مثبت برگزاری این تمرین بود.

هاشمی با اشاره به اینکه این مانور بر اساس سند 9137 ایکائو انجام می‌شود گفت: در این زمینه تمرین دورمیزی و محدود پیش‌نیاز مانورهای کامل و اصلی است به‌طوری که تمرین دورمیزی طرح اضطراری هر شش ماه یک بار و تمرین محدود طرح اضطراری هر سال یکبار در فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود و قرار است مانور کامل دوسالانه این فرودگاه سال آینده برگزار شود.

خاطر نشان می‌شود در این تمرین تمامی نکات بهداشتی با توجه به پروتکل رعایت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز