خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه ای همگانی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۱۷

فرماندار اردبیل گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وظیفه ای همگانی است.

فرماندار اردبیل گفت:رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وظیفه ای همگانی است

به گزارش ایلنا اردبیل، مسعود امامی یگانه در بازدید از بازار و اماکن عمومی شهر اردبیل گفت: در طول یک هفته گذشته بیش از ۱۱۰ امکنه عمومی اعم از تالار ، قلیانسرا، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌های زنانه و نانوایی در سطح شهر اردبیل پلمپ شده و امروز نیز طرح ضربتی تعطیلی قلیان سراها و گیم نت‌ها در اردبیل آغاز می‌شود.

وی گفت: همکاری اکثر اصناف ، کسبه و اهالی محترم اردبیل در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی جای قدردانی دارد اما متاسفانه عدم توجه تعدادی از همشهریان وضعیت شهرستان را بحرانی کرده و اکیپ های نظارت برخورد جدی با متخلفان برای صیانت از سلامتی مردم انجام خواهند داد .

فرماندار اردبیل افزود: اهتمام جدی همه مردم در کنار دستگاه‌های مسئول قطع زنجیره انتقال این ویروس را به دنبال خواهد داشت و اکیدا توصیه می شود مردم عزیز از حضور در محافل شلوغ و پر ازدحام خودداری کنند‌.

امامی یگانه خاطر نشان کرد: در کنار اینکه این ویروس تهدید جدی برای همه رده های سنی است افزود افراد بالای ۶۰ سال و دارای بیماریهای زمینه ای بیشتر در خطر ابتلا به این بیماری هستند و باید حتی المقدور از حضور در محافل عمومی اجتناب کنند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر