خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۱۰

رئیس مجمع نمایندگان استان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء(ص) خبر داد و افزود: راه اندازی تراموا یا قطار داخل شهری سبک در اردبیل از مهمترین پروژه های عمران شهری خواهد بود.

 به گزارش ایلنا،حجت السلام سید کاظم موسوی رییس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:  طی جلسه ای که روز گذشته با سردار محمد فرمانده محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حضور مهندس بهنامجو استاندار  اردبیل و دکتر لطف اللهیان  شهردار اردبیل داشته ایم، مقرر شد  برخی از پروژه های قابل توجه که نقش اساسی در توسعه زیر ساخت ها در استان به ویژه مرکز آن دارند توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء (ص) تامین اعتبار شود.

 وی با بیان اینکه راه اندازی قطار داخل شهری سبک یا همان تراموا از مهمترین این پروژه ها است، افزود:  احداث ۴پل غیرهمسطح که قطعا در تسریع و روانسازی ترافیک شهری در اردبیل نقش حیاتی خواهد داشت نیز از دیگر پروژه هایی است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء(ص) تامین اعتبار خواهد  شد.

 نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان همچنین از احداث بیمارستان هزار تختخوابی در محوطه دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خبر داد و افزود: برای اجرای این بیمارستان که از قول های مهم انتخاباتی بنده  به مردم شریف استان است تدابیر لازم انجام شده است که هزینه آن نیز توسط این قرارگاه تامین خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از سفر سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای کلنگ زنی پروژه های اشاره شده به اردبیل خبر داد و افزود:  در کنار پروژه های یاد شده که برای رشد و ارتقاء عمران شهری در محلات ۱۳ گانه اردبیل نیز حیاتی است تدابیر خاصی مختص این مناطق اندیشیده شده و اقدامات لازم انجام و خدمت مردم شریف منطقه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز