خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلخال:

افتتاح جاده فیروزآباد - خلخال تا سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۶۴

فرماندار خلخال از بهره برداری جاده ی فیروزآباد - خلخال در سال آینده خبر داد.

فرماندار خلخال از بهره برداری جاده ی فیروزآباد - خلخال در سال آینده خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی منتظر بودجه ی دولتی نخواهیم ماند و به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

مهدی احمدی در مصاحبه به خبرنگارایلنا اعلام کرد راه اصلی فیروزاباد - خلخال تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و ادامه داد: با افتتاح این پروژه از لحاظ مواصلاتی زمان سفر از اردبیل به تهران یک ساعت کاهش خواهد یافت. همچنین این جاده زیرساخت مناسبی برای ورود صنایع به شهرستان خواهد بود.

وی ابرازامیدواری کرد تا در هفته های آینده با چند تن از سرمایه گذاران برای اجرای سایر پروژه های عمرانی شهرستان از جمله جاده ی کلور - دررام به توافق برسند.

فرماندار خلخال با اشاره به ظرفیت های شهرستان خلخال در زمینه ی نیروی انسانی تصریح کرد: مهمترین ویژگی این شهرستان نیروی انسانی مجرب وبا فرهنگ آن است و سعی ما در جذب نخبگانی است که خارج از شهرستان ساکن هستند واز نخبگان میخواهیم در کانون توسعه ی خلخال ثبت نام کرده و عضو شوند.

احمدی بخشی از مشکلات موجود در شهرستان را عدم هماهنگی بین ادارات دانست واضافه کرد در گذشته به دلیل اختلاف دو اداره یک پروژه ی مهم مثل آب شرب خلخال متوقف می­شد اما اکنون هیچ اداره ای حق شکایت از اداره ی دیگری را ندارد و اختلافات باید درون سازمانی حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز