خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

تغییرات مدیریتی در استان با آرامش دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۳۶

معاون استاندار اردبیل گفت: تغییر و تحول مدیریتی در استان اردبیل با آرامش انجام می‌شود و به دنبال جنجال‌آفرینی در این حوزه نیستیم مدیرانی که با تبصره رشد کرده‌اند و آنهایی که کارایی لازم را ندارند قطعا رفتنی‌اند.

معاون استاندار اردبیل گفت: در دیدار جمعی از اعضای ستاد روحانی در اردبیل با استاندار که برخی نشریات و روزنامه‌ها انعکاس دادند اتفاقی رخ نداده است که شایعه یا بزرگنمایی شود این قیبل دیدار‌ها در قالب فعالیت سیاسی و احزاب اصلاح طلب از زمان انتصاب آقای خدابخش بار‌ها تکرار شده و اتفاقا بصورت ادواری انجام می‌شود.

وی گفت: گاهی بی‌صداقتی از سوی برخی رسانه‌ها صورت می‌پذیرد که جالب نیست در حالی که اصولا مسولان سیاسی استان با هدف جلوگیری از بروز شایعه برخوردهایی شفاف با اصحاب رسانه دارند و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: ما ارتباط خوبی را با نمایندگان مجلس داریم و سعی می‌کنیم از توان آن‌ها در حل بسیاری از مشکلات و مسائل استفاده کنیم اما تمام عزل و نصب‌ها با تصمیم شخص استاندار انجام می‌شود.

شریفی در مورد دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها بیان کرد: تمام عزل و نصب‌ها با تصمیم شخص استاندار، بنده و سایر معاونان انجام شده و این کار در تغییر و تحولات فرمانداران و بخشداران مشهود است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: بر اساس بخشنامه وزارت کشور ما با شرایط خاص می‌توانیم از نیروهای خارج از وزارت کشور برای عهده‌داری مسئولیت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها استفاده کنیم و مانند گذشته نیست که بیشتر از نیروهای آموزش و پرورش، سپاه و زندانبانان در مسئولیت‌های وزارت کشور استفاده شود.

شریفی ادامه داد: در گذشته بالای ۷۰ درصد نیروهای وزرات کشور از این قشر بودند در حالی که وزیر کشور اعلام کرده که باید از توان و جایگاه همکاران حوزه وزارت کشور استفاده کنیم.

وی در مورد عدم جابجایی یکی از فرمانداران دولت قبل و دلیل برکناری مدیرکل سیاستی و انتخابات استانداری عنوان کرد: در هر دو این موضوع تصمیم نهایی را استاندار اردبیل گرفته و نمایندگان کمترین دخالت را داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل جابجایی‌ها را امری طبیعی توصیف کرد و گفت: اما در عزل و نصب‌ها نه تنها عجله نداریم بلکه با طمانینه می‌خواهیم در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم چراکه باید تغییر مدیریت‌ها به شکل صحیح، درست و همه‌جانبه انجام شود و با تغییر مدیران قرار نیست همه مشکلات برطرف شود.

شریفی به تضاد رفتاری جامعه در سرعت و تاخیر دادن به عزل و نصب‌ها اشاره کرد و افزود: وقتی به این کار سرعت می‌دهیم از سوی برخی از افراد متهم می‌شویم که دولت یازدهم با داس نیروهای قدیمی را درو می‌کند و زمانی که عقلانی و با طمانینه رفتار می‌کنیم متهم به کم‌کاری می‌شویم.

این مسئول با اذعان به ضعف برخی مدیریت‌ها تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مدیران ضعیف استان را در اولین فرصت با نفرات توانمند جایگزین کنیم در حالی که بر این باوریم باید همه مدیران لایق که سرمایه‌های انسانی هستند حفظ کرده و قدر دانیم اما آنهایی که با تبصره بدون شایستگی رشد کرده‌اند و همه کسانی که ناکارآمد‌اند در اولویت تغییر‌ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز