خبرگزاری کار ایران

شهردار سرعین:

جشنواره زمستانی معرفی پتانسیل‌های گردشگری سرعین برای تمام فصول است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۲

شهردار سرعین گفت: هدف اصلی جشنواره زمستانی معرفی پتانسیل های گردشگری سرعین در تمام فصول است

ایلنا: شهردار سرعین گفت: هدف اصلی جشنواره زمستانی معرفی پتانسیل‌های گردشگری سرعین در تمام فصول است.
شهردار سرعین به خبرنگار ایلنا گفت: سرعین که به عنوان قلب گردشگری ایران معروف است در نیمه زمستان شاهد دومین جشنواره گردشگری زمستانی است که متفاوت‌تر از سال گذشته و به مدت ۵ هفته در روزهای تعطیل و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برگزار می‌شود تا علاقمندان به گردشگری بتوانند از برنامه‌های متنوع این جشنواره و زیبایی‌های آن استفاده کنند.
رضا زنده دل با تبریک ایام ال.. دهه فجر برگزاری جشنواره زمستانی را در این ایام مبارک دانست افزود: هدف اصلی جشنواره زمستانی معرفی پتانسیل‌های گردشگری سرعین در تمام فصول است واین شهرستان می‌تواند در تمام ایام سال برای مسافران وگردشگران مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت باشد.
زنده دل تصریح کرد: امسال با توجه به امکاناتی که در شهر قرار داده شده مردم می‌توانند به سرعین بیایند تا در کنار این امکانات با پیست اسکی هم آشنا شوند.
وی خاطر نشان کرد: هموطنان ما معمولاً سرعین را در بهار و تابستان قابل استفاده می‌دانستند. آن هم به خاطر آب و هوای خنکی که در فصل گرم دارد. اما در این چند سال اخیر مسئولان شهری امکاناتی را فراهم کردند که سرعین در فصل زمستان هم قابل استفاده شود.
شهردار سرعین اظهار امیدواری کرد: ما می‌خواهیم با برگزاری هر ساله این جشنواره سرعین را مانند جزیره کیش به یک مکان تفریحی با داشتن جشنواره‌های متنوع به مردم بشناسانیم.
وی درادامه گفت: در جشنواره زمستانی امسال مسابقات مختلف ورزشی مانند اسکی، تیراندازی با کمان، بازی‌های بومی و محلی و همچنین هنرمندی هنرمندان برجسته کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود وسعی بر این است تا غرفه‌های صنایع دستی محلی، غذاهای محلی، سوغاتی‌ها و هدایای محلی تدارک دیده شود تا علاقه‌مندان بتوانند از اینجاذبه‌ها و دیدنی‌ها نیز لذت ببرند.
وی گفت در طول برگزاری این جشنواره که تا ۱۰اسفند ماه خواهد شد هزینه اقامتگاههای سرعین از ۵۰تا۷۰درصد تخفیف در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز