خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اردبیل:

کنگره آمریکا قانون مهسا درست کرد تا نشان دهد که کدخدای دنیا ما هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۵۳۴

امام جمعه اردبیل گفت: از عجائب قدرت ملت ایران این است که کنگره آمریکا قانون مهسا درست کرد تا نشان دهد که اولاً کدخدای دنیا ما هستیم و برای همه نسخه می‌نویسیم و ثانیاً ما قهرمان دفاع از حقوق انسان‌ها هستیم.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: هفته گذشته مراکز قانونگذاری اروپا و آمریکا و مراکز حساس تصمیم گیری این کشورها تماماً کار خود را تعطیل و به بررسی حقوق بشر در ایران پرداختند این چیزی است که در تاریخ این پارلمان‌ها دیده نشده است.

وی افزود: این حجم سرمایه‌گذاری روی ایران واقعاً حیرت آور است و پیام بسیار مهمی برای ایران دارد و آن اینکه آنها کینه ایران و ایرانی‌ها را در دل دارند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: جنگ روانی این هفته آن قدر علیه ایران سنگین بود که بعضی از تحلیلگران آن را به جنگ جهانی سوم در عرصه جنگ روانی تشبیه کردند که در یک طرف آن کشورهای اروپایی، آمریکا، اسرائیل کانادا، استرالیا و در یک طرف ایران با تمام صلابت ایستاده است.

عاملی خاطرنشان کرد: عجیب است که یک نماینده جمهوری‌خواه آمریکا می‌گوید آزاد شدن ۶ میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران مرا مریض کرد در این جمله دقت کنید که “مرا مریض کرد”!

وی افزود: از عجائب قدرت ملت ایران این است که کنگره آمریکا قانون مهسا درست کرد تا نشان دهد که اولاً کدخدای دنیا ما هستیم و برای همه نسخه می‌نویسیم و ثانیاً ما قهرمان دفاع از حقوق انسان‌ها هستیم.

امام جمعه اردبیل گفت: اگر در دفاع از حقوق بشر و مخصوصاً حقوق زن راست می‌گویید چرا قانونی به نام شیرین ابو عاقله وضع نکردید؟

عاملی تصریح کرد: چند سال پیش کل آمریکا به خاطر مرگ وحشتناک مرد سیاه پوست به نام جورج فلوید توسط پلیس آمریکا به هم ریخت چرا به نام او قانون وضع نمی‌کنید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز