خبرگزاری کار ایران

تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل / مردم تزریق دوز سوم واکسن را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۸۸

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در استان خبر داد.

علی محمدیان اردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی در استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستان پارس آباد در وضعیت آبی قرار دارند.

وی از شناسایی و بستری 16 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 42 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 12 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ترخیص 8 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در مدت یادشده مورد فوتی ناشی از کرونا در سطح استان گزارش نشده است که این امر نشان دهنده تاثیر واکسیناسیون بر تقویت قوای ایمنی بدن و کاهش تلفات کرونایی دارد.

محمدیان اردی در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون در استان نیز بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون 965 هزار و 273 دوز در نوبت اول، 851 هزار و 446 دوز در نوبت دوم و 393 هزار و 895 دوز در نوبت سوم در سطح استان تزریق شده که مجموع واکسن های تزریقی در استان 2 میلیون و 210 هزار و 614 دوز می باشد. بررسی آمار ضرورت ت.جه و اقدام مردم نسبت به تزریق دوز سوم را همچون نوبت های اول و دوم می رساند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز