خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

استان اردبیل در اولویت سفرهای استانی رییس جمهوری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۴۴

وزیر کشور گفت: استان اردبیل در اولویت سفرهای استانی رییس جمهور خواهد بود.

ایلنا: وزیر کشور گفت: استان اردبیل در اولویت سفرهای استانی رییس جمهور خواهد بود.
به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تقدیر از استاندار سابق و معارفه استاندار جدید اردبیل با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی جزء اولویت‌های یک استاندار باید باشد تصریح کرد: خدا را شاکریم که نمایندگان مجلس فردی مومن و متدین و کاردان را در بحثانتخاب استانداران معرفی می‌کنند باید همه هم و غم ما و استانداران برآورده نمودن برنامه‌های دولت تدبیر و امید باشد.
وی افزود: استانداران به عنوان حاکم و والی استان هستند اما نباید فراموش کرد که همه استانداران باید اعتدال را مبنای کار خود قرارداده و از افراط و تفریط جلوگیری کنند، هیچ احدی نمی‌تواند کلمه اعتدال را رد کند. تایید وجدان عقل و شرع ما را مصمم می‌کند که این واژه را به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه کنیم، در جامعه هیچ کس از افراطی‌گری سود نبرده است. اعتدال همسایه و همراه عقل است و باید تلاش کنیم استانداران معیار و مبنای شاخص اعتدال باشند.
وزیر کشور با بیان اینکه اعتدال در حوزه غیر حکومتی با اعتدال در حوزه حکومتی متفاوت است بیان داشت: در حوزه حکومتی مبنای اعتدال قانون است همه باید تابع قانون و ضوابطی باشیم که حکومت برای ما تعیین کرده است، اما مبنای اعتدال غیرحکومتی عقل است.
رحمانی فضلی پاکدستی، عدالت و آزادی را سرلوحه برنامه استانداران دانست و گفت: همه کسانی که سکاندار امورات اجرایی هستند باید پاکدست بوده و کسانی راکه قصد تعدی بیت المال دارند با آنان برخود جدی کنند.
وی افزود: ما عدالت و آزادی را به مردم به ارمغان می‌آوریم و ادعای ما در این راه مبتنی بر وحی و وحدانیت که منشا آن خداوند باریتعالی است می‌باشد. در این حوزه استانداران باید هدفشان پیاده کردن عدالت در تمام زمینه‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و مهم‌تر از همه اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید باشد. دولت برنامه‌ای دارد که استانداران باید آن‌ها را پیگیری نمایند و مردم را در فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی سهیم کنند.
رحمانی فضلی تشکیل اتاق فکر را برای استاندار اردبیل ضروری دانست و گفت: استاندار جدید اردبیل برای پیشبرد کار‌ها اتاق فکری متشکل از اهالی تجربه، اهالی تخصص و اهالی سرمایه گذاران تشکیل دهد.
مجید خدابخش استاندارجدید اردبیل هم در این مراسم با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‌ها واستعداد‌ها جزو برنامه‌های اولویت دار است تصریح کرد: این فرصت خدمتگزاری هم برای من و هم برای دستگاه‌های اجرایی نعمتی است از طرف خداوند.
وی افزود: بستر سازی سرمایه گذاری در استان اردبیل و حمایت جدی از واحدهای تولیدی را جزو وظایف خود می‌دانم و انشالله با همکاری مدیران استان موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری برطرف خواهد شد.
در پایان این مراسم از خدمات اکبر نیکزاد تقدیر و مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز