خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

افزایش بیش از ۶۰ تخت بیمارستانی در پارس‌آباد / تجهیز بیمارستان ارس با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۷۶

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از هزینه‌کرد بیش از 280 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان ارس شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به توسعه زیر ساخت های درمانی بیمارستان ارس که همزمان با سایر پروژه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در جریان است گفت: طرح توسعه و عمران بیمارستان با الحاق شعبه تامین اجتماعی محقق خواهد شد که کار اجرایی این طرح بزودی آغاز می‌شود. 

وی درباره مزایای اجرایی شدن این طرح بیان کرد: با اجرا و تکمیل این طرح تعداد تخت های بیمارستان از ۴۶ تخت به ۱۱۰ تخت افزایش پیدا خواهد کرد. 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به ارتقاء هتلینگ و استانداردسازی بخش های این بیمارستان که از دو سال پیش آغاز شده افزود: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و در ادامه هم بخش های دیگر این بیمارستان با دریافت اعتبارات لازم استانداردسازی خواهد شد.

 وی از تداوم روند احداث و توسعه پروژه های این بیمارستان از جمله توسعه بخش اورژانس خبر داد و گفت: همزمان با افزایش فضای فیزیکی درمانی به خرید تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته توجه ویژه شده بطوریکه در طول دوسال گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از قبیل دستگاه آندوسکوپی، اتوآنالایزر آزمایشگاه، دستگاه بیهوشی، دستگاه اکسیژن ساز و برخی تجهیزات دیگر خریداری شده است.

برجی در پایان گفت: آگهی مناقصه عمومی سیستم هوا رسان این بیمارستان نیز منتشر شده که با انتخاب شرکت طرف قرار داد خرید و نصب این دستگاه اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز