خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی در اردبیل:

جامعه تک‌صدایی، فساد آور و تفرقه‌برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۹۹

رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: مخالف تک‌صدایی در جامعه و حذف صدای رقیب هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کوهی در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تفکراتی که در پی حذف صدای جریان سیاسی رقیب هستند، سبب تفرفه در کشور و زمینه ساز فساد ساختاری هستند.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل با اشاره به نیاز کشور برای همراهی هر دو جریان سیاسی گفت: همواره با تغییر ریاست جمهوری شاهد حذف کامل جریان رقیب بوده‌ایم و این بایکوت سیاسی، سبب به حاشیه رفتن نیمی از توان سیاسی و مدیریتی کشور است.

این فعال سیاسی با اشاره به روحیه تعاملی دولت گفت: انتصابات آیت‌الله رئیسی به خصوص در بخش اقتصادی نشان داد که برای رفع مشکلات بایستی از  تجارب همه نیروها استفاده شده و بستر لازم برای شنیده شدن صدای منتقدان و رقبا فراهم شود.

کوهی با انتقاد از برخی تندروی‌های چهره‌های انحصارطلب گفت: کشور به همه‌ مردم تعلق دارد و با انحصارطلبی نمی‌توان دولتی ایده‌آل تشکیل و خدمتی متعالی انجام داد و ما باید با سعه صدر از تمامی پتانسیل کشور در شرایط تحریم استفاده لازم را داشته باشیم و از وجود منتقدان برای تصحیح و بهبود امور استفاده کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز