خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

تزریق بیش از یک میلیون و 500 دز واکسن کرونا در استان / 33 بستری و یک فوتی در شبانه روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۳۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تزریق بیش از یک میلیون و 500 دز واکسن کرونا از آغاز واکسیناسیون تا کنون در نوبت های اول، دوم و سوم در سطح استان خبر داد.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل بیان کرد: خطر آغاز پیک ششم با کم توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش احساس می شود؛ لذا توصیه می شود برای جلوگیری شروع پیک ششم و اعمال محدودیت های کرونایی همکاری مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک تشدید شود.

وی با اشاره به کاهش مرگ و میر به دلیل افزایش واکسیناسیون عمومی در استان افزود: در شبانه روز گذشته 33 بیمار کرونایی جدید راهی بیمارستان شدند و متاسفانه در همین مدت یک مورد فوتی کرونایی گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ثبات نسبی در پذیرش و ترخیص بیماران از بیمارستان ها برقرار شده به طوری که هم اکنون 181 بیمار کرونایی در بیمارستان ها و 81 بیمار نیز در منازل زیر نظر کادر درمان بستری می باشند. همچنین طبق آخرین گزارش ها وضعیت 48 بیمار کرونایی وخیم است که تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

حبیب زاده در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون در استان نیز بیان کرد: تاکنون یک میلیون و 539 هزار و 858 دز واکسن کرونا در نوبت های اول، دوم و سوم در سطح استان تزریق شده است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز