خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس مجلس در اردبیل عنوان کرد؛

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران با کاهش بوروکراسی اداری/ ضرورت ایجاد اشتغال برای ۷۰ هزار جوان در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۹۳

نائب رئیس مجلس گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران، ضروری است صدور مجوزهای لازم تسریع شده و بوروکراسی اداری کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نیکزاد ظهر امروز در بازدید از کارخانه آرتا نوین سرام قائم در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل عنوان کرد: لازم است ایجاد اشتغال برای ۷۰ هزار جوان اردبیلی از دغدغه های اصلی مسئولان باشد.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاران و تشویق واحدهای صنعتی از راهکارهای مهم در کاهش بیکاری استان است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت سیستم بانکی از تولید و سرمایه گذاران واقعی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه کارخانه آرتا سرام ایده های خلاقانه ای در چاپ دیجیتال بر روی سرامیک و کاشی انجام داده و بازار صادراتی مناسبی را نیز فراهم کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: ۱۲۰ نفر بصورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند و عمده کالاهای تولیدی به کشورهای روسیه، ترکیه و آذربایجان صادر می شود که گامی مهم در توسعه اقتصادی استان می باشد.

نیکزاد تصریح کرد: به استاندار جدید اردبیل توصیه می کنم با برگزاری جلسات  هفتگی با سیستم بانکی و دستگاه های اجرایی در جهت رفع موانع تولید گام بردارند و خصوصا در راستای صدور مجوزها برای فعالیت سرمایه گذاران در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز