خبرگزاری کار ایران

آب‌رسانی سیار به ۱۴۷ روستا در استان اردبیل / اعزام 649 تانکر آب به مناطق درگیر تنش آبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۱۴

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی سپاه و بسیج، آبرسانی سیار به ۱۴۷ روستای درگیر تنش آبی در استان اردبیل انجام شد.

به گزارش ایلنا، سردار غلامحسین محمدی اصل عنوان کرد: در راستای استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برای خدمت رسانی به مردم به خصوص روستاهای درگیر تنش آبی، به ۱۴۷ روستای استان در قالب نهضت آبرسانی سیار، آبرسانی شده و این نهضت همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: آبرسانی سیار به صورت مستمر در شهرستان های پارس آباد، اصلاندوز، مشگین شهر و خلخال و به صورت موردی در شهرستان های نمین، بیله سوار و گرمی انجام می شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: نهضت آبرسانی سیار با همکاری گروه های جهادی، بسیج سازندگی، تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع)، گردان های امام حسین(ع)، نواحی مقاومت بسیج، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان، شرکت آب و فاضلاب، فرمانداری ها و بخشداری های استان اجرایی شده است.

محمدی اصل افزود: تاکنون با استفاده از توان انسانی و ماشین آلات بسیج و سپاه، ۶۴۹ تانکر آب شرب با ظرفیت بیش از ۵ میلیون لیتر، در ۱۴۷ روستا با جمعیت ۴۹ هزار ۲۱۰ نفر در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز