خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی 99 درصدی خانوارهای اردبیلی از گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۷۳

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از ارتقای ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از 99 درصد در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل عنوان کرد: با افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان شاهد برخورداری 100 درصدی خانوار شهری و 98 درصدی خانوار روستایی هستیم که با اتمام پروژه های در دست اجراء در آینده نزدیک تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: استان اردبیل در منطقه‌ای کوهستانی و صعب‌العبور در شمال غرب کشور واقع شده که اجرای پروژه های گازرسانی نیازمند تلاش بیش از پیش کلیه مسئولین و پیمانکاران می باشد.

اسماعیلی در ادامه گفت: پروژه گازرسانی 2 روستای شهرستان اردبیل در قالب یک پروژه گازرسانی و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه گازرسانی بیش از 83 خانوار روستایی شهرستان اردبیل تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل حجم عملیات شبکه گذاری به منظور بهره مندی 2 روستای شهرستان اردبیل را بالغ بر 7 کیلومتر عنوان کرد و گفت: با احتساب این میزان کل شبکه گذاری در شهرستان اردبیل از ابتدا تا کنون بالغ بر 2 هزار و 200 کیلومتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز