خبرگزاری کار ایران

با هدف بارگیری کالاهای اساسی از بندر امام(ره) انجام شد؛

اعزام 200 دستگاه کامیون از اردبیل به استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۹۳

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : 200 دستگاه کامیون از اردبیل جهت حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به استان خوزستان اعزام شده است.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقـی در نشست با انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل از اعزام 200 دستگاه کامیون از اردبیل به استان خوزستان خبر داد و گفت: 70 درصد نهاده های دامی متعلق به استان اردبیل از بندر امام خمینی (ره) حمل شده و 30 درصد نیز درحال حمل است.

عضو شورای اداری استان اردبیل حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: انجمن های صنفی رانندگان و شرکت ها موظف شده اند برای هر کامیونی که از بندرامام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل نماید در سالن اعلام بار 2 مرتبه بدون نوبت به مقصد خوزستان بار ارائه کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و افزود: صدور بارنامه برای همه شرکت های حمل ونقل استان از مبدا بندرامام به مقصد استان اردبیل برای کالاهای سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

وثوقی افزود: در راستای ترغیب رانندگان عزیز جهت اعزام به بندر امام خمینی(ره)، طبق هماهنگی های به عمل آمده با انجمن شرکت های حمل و نقل اگر راننده ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت و برگشت می تواند 10درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.  

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون تن کالا در فصل بهار در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با 12 هزار و 933 دستگاه ناوگان باری و 11 هزار و 784 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز