خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون ؛

بیش از 5 هزارتن کالا در شهرستان گرمی جابجا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۷۳

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی در استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 376 تن کالا و بار از این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، صدیف فرمان در بازدید از شرکت های حمل و نقل گرمی از جابجائی 5 هزار و 376 تن کالا و بار  از این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان کالا با تلاش رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه حمل ونقل جابجا شده و 678 برگ بارنامه نیز به همین منظور صادر شده است.

وی تصریح کرد: در 2 ماه گذشته 5 هزارو 149 نفر مسافر نیز توسط یکصد و یازده دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری از این شهرستان جابجا شده اند.

فرمان از تجدید خط کشی 44 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی خبر داد و گفت: عملیات احداث و بهسازی راه 10 روستا به طول 15 کیلومتر درحال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی تیغ زنی وحریم زنی 35 کیلومتر  ازراه های روستایی و شنی، لایروبی،تنقیه و درایواسیون پل ها به تعداد 55 دستگاه در راه اصلی، فرعی و روستایی، علف زنی اطراف تابلوها در کلیه محورها جهت بهبود دید راننده و بازدید مستمر از پایانه های مسافربری در جهت رعایت دستور العمل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را از اقدامات مهم راهداران عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح راهداری محوری خاطرنشان کرد: در قالب این طرح اکیپ های راهداری طرح های مختلفی هم چون تیغ زنی و پاکسازی سطح راه ، کانالها و حریم ها، رنگ آمیزی پایه تابلوها، شستشوی مستمر علائم، تعمیر چراغ های چشمک زن و سیستم روشنایی محورها، باز کردن آبچکان پل ها و پاکسازی روی پل،جلوگیری از تجاوز به حریمف تعمیر،تعویض،اصلاح و نصب انواع تابلوها و علائم را به طور مستمر انجام می دهند.

وی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری 893 کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار 89 کیلومتر راه اصلی، 87کیلومتر راه فرعی، 358کیلومتر راه روستایی آسفالته و 188 کیلومترراه شوسه ، و 115 کیلومتر راه خاکی و  45 کیلومتر راه مرزی را بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز