خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری شرکت برق اردبیل عنوان شد؛

دانش آموزان نگران قطعی برق در ساعات امتحانات نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۶۱۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی با آموزش و پرورش استان در خصوص امتحانات نهایی دانش آموزان مقطع نهم و دوازدهم، خوشبختانه تاکنون قطعی برق نداشته ایم و در تلاشیم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین قدیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به دلیل خاموشی های اخیر و تبیین ضرورت مدیریت مصرف برق برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه به طور متوسط دمای هوا در کشور 5 درجه افزایش یافته، به دنبال آن مصرف برق افزایش یافته و در صورت کمبود در تامین برق، به ناچار برق مناطق مختلف به ترتیب اولویت قطع می شود.

مردم استفاده کنندگان از دستگاه‌های رمز ارز دیجیتال را گزارش کنند 

وی با تاکید بر اینکه لازم است جهت تامین مناسب برق و جلوگیری از خاموشی ها، لازم است مردم افراد استفاده کننده از رمز ارزهای دیجیتال را به اداره برق معرفی کنند، افزود: در این راستا طرح های تشویقی تا سقف 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تاکید کرد: از مردم  استان درخواست می شود درصورت مشاهده موارد استفاده از دستگاه های ارز دیجیتال در نقاط مختلف شهر مراتب را به شماره ۱۲۱ مرکز اتفاقات و فوریت های برق،  تلفن ثابت ۰۴۵۳۳۷۴۱۶۱۶ و شماره پیامکی  ۱۰۰۰۴۵۱۰۰۰۱۲۱ و همچنین از طریق اپلیکیشن برق من اطلاع دهند.

                                                   در قطعی برق امتحانات نهایی دانش‌آموزان را مراعات کرده ایم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در خصوص امتحانات دانش آموزان و احتمال بروز مشکل در صورت قطعی برق نیز بیان کرد: طبق مکاتبات انجام شده با آموزش و پرورش استان در خصوص امتحانات نهایی دانش آموزان مقطع نهم و دوازدهم، خوشبختانه تا کنون قطعی برق نداشته ایم و در تلاشیم این روند ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز