خبرگزاری کار ایران

وزش باد جنوبی در اردبیل / فردا هوا خنک‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۸۵

کارشناس سازمان هواشناسی استان اردبیل از وزش باد جنوبی و افزایش دما طی امروز در استان خبر داد و گفت: با افزایش پوشش ابر، دمای هوا طی فردا کاهش نسبی خواهد داشت.

محمد فاخر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان، جوی نسبتا پایدار تا اواخر هفته جاری در استان مستقر خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می شود طی امروز وزش باد جنوبی(گاهی تند) به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی پدیده غالب باشد و دمای هوا نیز افزایش یابد.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل از تقویت جریانات شمالی همراه با رطوبت خزری طی فردا (دوشنبه ۱۰ خرداد) در استان خبر داد و گفت: ضمن کاهش نسبی دمای هوا بر میزان پوشش ابر بویژه در نوار شرقی استان افزوده شده و شاهد وزش باد خزری (گاهی به صورت تند) خواهیم بود.

فاخر ادامه داد: همچنین برای فردا و پس فردا(صبح سه شنبه ۱۱ خرداد) در نوار شرقی و شمالی استان احتمال رخداد مه و بارش پراکنده و خفیف باران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه آسمان استان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۲ خرداد) در غالب ساعات صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی خواهد بود، اذعان کرد: در مدت یاد شده دمای هوا مجدداً افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر