خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه یک کشوری حمل ونقل استان اردبیل در رسیدگی به شکایات

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۰۲۴

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری این اداره کل در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده که در جلسه کمیسیون ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل ونقل استان سخن می گفت، بیان کرد: طبق ارزیابی های انجام گرفته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازه زمانی اردیبهشت 99 تا اردیبهشت 1400 معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به 97/8 درصد شکایات رسیدگی کرده و این مهم نشانگر کیفیت سطح ارتقای خدمات است.

وی با بیان اینکه استان‌های تهران،لرستان و هرمزگان از نظر وضعیت پاسخگویی و رسیدگی در رتبه‌های بعدی قرار دارند، افزود: عمده شکایات واصله مربوط به نارضایتی مسافران از عملکرد ناوگان‌های عمومی، رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافری و بیشتر شکایات رانندگان از شرکت های حمل و نقل کالا است.

شیرین زاده جلب رضایت شاکیان را از جمله اهداف مهم برگزاری جلسات کمیسیون های ماده 11 و 12 عنوان کرد و از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز