خبرگزاری کار ایران

شناسایی و بستری 32 بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل/ 50 نفر در آی‌سی‌یو بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۳۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 32 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و بستری شدند.

محمدرضا رضایی بنا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت موارد بستری بیماران کرونایی در استان عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته 32 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و بستری شدند.

وی افزود: از این تعداد، 23 نفر از اردبیل، یک نفر پارس آباد، 3 نفر مشگین شهر، 2 نفر گرمی، 2 نفر نمین و یک نفر از خلخال گزارش شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده تا زمان واکسیناسیون کامل در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم باید با درک کامل از شرایط و مشکلات ناشی از این بیماری از خود و خانواده خود مراقبت کنند.

رضایی بنا  از جان باختن یک نفر بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت 50 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان وخیم است و این بیماران در بخش آی سی یو بستری هستند.

وی گفت: وضعیت بیماری در استان نسبت به اوایل سال فروکش کرده اما این وضعیت شکننده می باشد و با کوچکترین بی توجهی امکان بازگشت مجدد به وضعیت قرمز در استان وجود دارد؛ در حال حاضر 233 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند که کاهش این آمار ارتباط مستقیم با رعایت موارد بهداشتی و فرهنگسازی هرچه بهتر استفاده از ماسک در استان دارد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز