خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد:

فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل / حفاظت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۶۵

مدیرکل راهداری استان اردبیل از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و 11 هزار و 400 راننده در بخش حمل و نقل استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقـی در نشست با مدیرکل و کارشناسان دیوان محاسبات استان عنوان کرد: 3 میلیون و 507 هزار تن کالا در استان اردبیل در 10 ماه گذشته جابجا شده که در این خصوص 246 هزار و 316 برگ بارنامه نیز صادر شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و 11 هزار و 400 راننده در بخش حمل و نقل استان را یادآور شد و از صادرات 251 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز خبر داد.

وثوقی با اشاره به جابجائی بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل گفت: یک هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری با  54 شرکت حمل و نقل و 2 هزار و 600 راننده درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تجدید خط کشی یک هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل و جلوگیری از 507 مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه از دیگر اقدامات راهداران دانست و ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی افزود: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن, خط قرمز راهداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز