خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل مطرح کرد:

پایداری گازرسانی برای روزهای سرد اردبیل / تمهیدات لازم انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۹۶

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از پایداری شبکه‌های گازرسانی و آمادگی کامل نیروهای امدادی و عملیاتی برای تداوم خدمت رسانی به بیش از 500 هزار مشترک در روزهای سرد سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی عنوان کرد: امسال شاهد شروع زود هنگام برودت هوا در استان اردبیل بودیم که در همین راستا و به جهت تامین گاز پایدار برای مشترکین گاز در استان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و گروه های امدادی و نیروهای عملیاتی این شرکت با ارتقای سطح آمادگی، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم را برای ارایه خدمات مستمر و پایداری شبکه های گاز انجام داده اند.

وی شناسایی نقاط آسیب پذیر، سرعت عمل نیروها در اجرای  پروژه های نوسازی شبکه ، افزایش تاب آوری شبکه های گاز ، سنجش آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی و آموزش کامل نیروهای امدادی و گازبان را نمونه‌ای از اقدامات این شرکت در خصوص پایداری شبکه های توزیع گاز برشمرد.

اسماعیلی گفت: در سطح ادارات تابعه استان با برگزاری مانورهای متعدد در طول سال و شناسایی نقاط قوت و ضعف نیروهای امدادی و عملیاتی و با برنامه ریزی آموزشی نیروهای امدادی و گازبانی ضمن ارتقاء دانش فنی، مهارت های لازم را کسب کرده و از آمادگی کامل برای ارایه خدمات بهینه به مشترکین گاز را دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان نگهداری و تعمیرات تأسیسات و تجهیزات را بسیار مهم توصیف و اذعان کرد: سرویس دوره ای و انجام تعمیرات اساسی ایستگاه ها و میترینگ های سطح استان در طول سال براساس برنامه جامع نگهداری و تعمیرات PM توسط نیروهای عملیاتی انجام شده و بر اساس چک لیست های مربوطه توسط بازرسین این شرکت در دوره های زمانی مشخص مورد ممیزی قرار می گیرند. 

وی با اشاره به اینکه 100 درصد خانوارهای شهری و 95 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، گفت: هم اکنون بیش از نیم میلیون و 026 هزار مشترک گاز طبیعی در استان وجود دارد.

اسماعیلی در پایان از تمامی مشترکین درخواست کرد تا با مدیریت بهینه مصرف و رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از گاز طبیعی، زمستانی بدون حادثه را سپری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز