خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل تاکید کرد:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بستر مجازی/ لزوم توجه به ورزش محلات کم‌ برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۴۲

شهردار اردبیل از تقویت و افزایش همکاری با قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با استفاده از فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید لطف اللهیان عصر امروز در دیدار با مسئول فرهنگی قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) عنوان کرد: ارتقا فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار شهر از تکالیف سنگینی است که برعهده تمامی سازمان های مرتبط با این موضوع است.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد در طرح و احصا معضلات اجتماعی گام های مثبتی برداشته اند، افزود: مسئولان دستگاه های دولتی نیز باید به صورت برنامه محور و عملیاتی از تشکل‌های مردمی فعال در این زمینه حمایت های لازم را انجام دهند.

شهردار اردبیل به تقویت همکاری بین شهرداری و قرارگاه فاطمه الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: در این راستا شهرداری اردبیل مرکز فرهنگی را در محله میراشرف در اختیار این قرارگاه فرهنگی قرار می‌دهد و این مجموعه آماده فراهم سازی زیرساخت های فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

لطف اللهیان همچنین با تاکید بر ضرورت احیای ورزش‌های همگانی در محلات کم برخوردار اذعان کرد: شهرداری اردبیل نسبت به سال گذشته زیرساخت‌های ورزشی را در سطح شهر افزایش داده و زمین‌های ورزشی این سازمان در اختیار کسانی است که در جهت توسعه ورزش های همگانی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان تلاش می کنند.

وی به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در روزهای کرونایی و اهمیت این بستر نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه تعلیم و تربیت، آموزشی، هنری و موضوعاتی از این نوع, فرهنگسراهای شهرداری فعال هستند و برنامه هایی که برای محله میراشرف توسط قرارگاه فاطمه الزهرا(س) پیش‌بینی می‌شود امکان این را دارد که در قالب مجازی برای‌جلوگیری از تجمعات و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شود که البته فراهم کردن زیرساخت‌های این طرح نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز