خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبر داد:

تجدید خط کشی حدود هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۶۵۱

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: حدود هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان تجدید خط کشی شده است.

به گزارش ایلنا، علی صبحی در بازدید از عملیات خط کشی محورهای روستایی شهرستان نمین افزود: با تلاش راهداران عملیات خط کشی محورهای نمین آبی بیگلو و راه روستاهای محمودآباد بریس – گرمه چشمه نیارق و سوها انجام شد.

وی افزایش ایمنی محورها از برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل دانست و هدف از خط‌کشی راه‌ها را منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان عنوان کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در 8 ماه گذشته هزار و 400 کیلومتر شانه راه و شیب راه‌ها اصلاح و 9 هزار عدد بازتاب چشم گربه ای در محورهای استان تهیه و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راه‌ها مونتاژ، اصلاح، تهیه و نصب 786 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی، 10 هزار و 937 عدد تابلوهای الزامی و انتظامی راه‌ها ، شستشوی 105 هزارو415 علائم و اصلاح و رنگ آمیزی 24 هزارو 575 عدد سرعت کاه آسفالتی پایه تابلو و علائم را ازدیگر اقدامات راهداران درمدت یاد شده دانست.

صبحی تصریح کرد: در راستای ایمن سازی محورها 26 هزار مترطول شیار لرزاننده عرضی و طولی اجرا ، تعمیر ارتقا و اصلاح 3 هزارو 420 شاخه گادریل و 2 هزارو 455 متر حفاظ در پرتگاهها،آبروها و رفوژمیانی راهها نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز