خبرگزاری کار ایران

انتخاب هاست و سرور در کمترین زمان ممکن از دیتاسنتر مطرح ایران

از جمله خدمات مبین هاست سرویس های میزبانی لینوکس، میزبانی ویندوز، نمایندگی هاست، سرور مجازی و سرور اختصاصی در معتبرترین دیتا سنترهای اروپا و کانادا و همچنین ثبت انواع دامنه های ملی و بین المللی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، شرکت مبین هاست با داشتن فضای کلوکیشن اختصاصی در سه دیتاسنتر مطرح ایران که گلچینی از بهترین خدمات را در دیتاسنتر زیرساخت در دو مرکز امام خمینی و LCT همچنین ارائه خدمات سرور اختصاصی ایران در دیتاسنتر پارس آنلاین تهران مرکز آپادانا و همچنین ارائه سرور اختصاصی از دیتاسنتر تبیان از فیزیک نظری ارائه می‌کند.

برای خرید سرور اختصاصی با کیفیت مبین هاست پلن های متعدد سرور اختصاصی ایران دارد و برای تمام نیاز ها برای خرید سرور اختصاصی ایران راهکار ارائه کرده است . از دیگر کاربرد های خرید سرور اختصاصی ایران :

ارائه سرور اختصاصی ایران برای میزبانی سایت

ارائه برای گیم سرور ها و ارائه خدمات فایروال سخت افزاری

ارائه به عنوان میزبان نرم افرار حسابداری و مدیریت CRM شرکت ها

ارائه برای سایت های پر بازید و با ترافیک بالا برای میزبانی بهتر در داخل ایران

ارائه برای استریم ویدیو و فیلم در داخل ایران با سرعت بسیار بالا

ارائه برای سایت های دولتی و نیمه دولتی برای میزبانی اطلاعات در داخل کشور

ارائه برای سرور دانلود مناسب سایت های دانلود فیلم و دانلود آهنگ و دانلود نرم افزار

ارائه دهنده خرید هاست پربازدید و نامحدود و با تجربه چندین ساله این افتخار را دارد تا میزبان سایتهای شما عزیزان باشد.در عصر تکنولوژی و ارتباطات، تجارت و کسب و کار شما به محل کار، شهر و یا کشورتان محدود نیست. شما این فرصت را دارید تا با تمام دنیا در تعامل باشید. در این بین امکانات مختلفی پیش روی شما است. مهمترین این امکانات، اینترنت و وب می باشد. با خرید هاست پربازدید داشتن یک وب سایت، شما دیگر محدود به یک نقطه و محل خاص نیستید.از جمله خدمات ارائه شده می توان به سرویس های میزبانی لینوکس، میزبانی ویندوز، نمایندگی هاست، سرور مجازی و سرور اختصاصی در معتبرترین دیتا سنترهای اروپا و کانادا و همچنین ثبت انواع دامنه های ملی و بین المللی اشاره کرد.تمامی سرویس های میزبانی وب (هاست) لینوکس و ویندوز هاست باز، بر روی سرورهای پرقدرت با پردازنده های حداقل ۸ هسته ای و حداقل حافظه ۱۶ گیگابایتی در معتبرترین مراکز داده اروپا و امریکا ارائه می شوند.

ویژگی‌های یک هاست خوب چیست ؟ مطمئنا برای راه اندازی سایت خود یافتن یک شرکت هاستینگ معتبر و مجاز با سرویس مطمئن میزبانی وب هستید.

 

کد خبر : ۴۲۰۹۲۲