خبرگزاری کار ایران

مهندس مهری خبرداد:‌

لزوم سرمایه گذاری پست در راستای افزایش ترافیک، درآمد، کیفیت و کاهش هزینه ها

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، در سومین جلسه ارزیابی عملکرد پست استان تهران برلزوم سرمایه گذاری پست در راستای افزایش ترافیک، درآمد، کیفیت و کاهش هزینه ها تاکیدکرد.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، با بیان این که در جهت گیری سرمایه ها دقت لازم اعمال و به صورت هدفمند هزینه  شود، عنوان کرد: سرمایه گذاری ها می بایست در راستای افزایش ترافیک، درآمد، کیفیت و کاهش هزینه ها صورت گیرد.

رییس هیات مدیره تسریع در تدوین برنامه سال 95 را برای پست استان تهران ضروری خواند و گفت: این برنامه به صورت منسجم، شفاف و به تفکیک مناطق و با لحاظ نمودن فرایند عملیات پستی تهیه  شود.

مهندس مهری بر استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی تاکید و خاطرنشان کرد: این مهم با رعایت تمام جوانب، ضوابط و مقررات و همچنین صرفه و صلاح و منافع شرکت و طرف مقابل انجام شود.

 وی با اشاره به این که جهت گیری بخش اجرا باید به سوی ترافیک کالا و امانت باشد افزود: منطقه 13 پستی و استان مازندران در این ارتباط اقدامات خوبی را انجام داده اند که امیدواریم سایر واحدهای اجرایی نیز با تغییر نگرش در این راستا حرکت نمایند.

مدیرعامل ساده سازی، اصلاح و وحدت رویه در فرایندها را به ویژه در بخش های پشتیبانی، خدمات و مالی اساسی دانست و یادآور شد: ساده سازی و بازنگری فرایندها به کاهش هزینه ها و ارتقای بهره وری منجر می گردد.

وی نوآوری و به کارگیری شیوه های خلاقانه را برای تغییر پست از سنتی به نوین مهم خواند و تصریح کرد: باید با تغییر نگرش حرکت های جدیدی را برای اثربخشی بیشتر شبکه موجب گردیم.

رییس هیات مدیره با بیان این که می بایست روابط پست استان تهران و مناطق شفاف و نظام مند باشد تاکید کرد: به منظور انجام فعالیت ها بر پایه ای مشخص، شیوه نامه ای به همین منظور تدوین و تهیه شود.

مهندس مهری با اشاره به رعایت صداقت در ارایه آمار و اطلاعات گفت: وجود اطلاعات و آمار صحیح  و قابل اتکا منجر به مدیریت بهینه و افزایش اعتماد میان بخش های مجموعه خواهد شد.

وی ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم را هدف نهایی مجموعه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی و همدلی در راستای اعتلای شبکه گام برداریم.

در ادامه اعلایی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در پست در زمینه ارایه سرویس کارت هوشمند ملی اظهار داشت: به منظور توسعه سرویس و بهبود فرایندها به ویژه در زمینه تحویل برنامه ریزی گردد.

مدیرکل ثبت احوال استان تهران با بیان این که برای سال 95 صدور 5میلیون کارت ملی هوشمند برای استان تهران پیش بینی شده است اظهار داشت: صدور شناسنامه  هوشمند نیز از دیگر زمینه های همکاری پست و ثبت احوال به شمار می رود.

وی با اشاره به ظرفیت های شبکه پستی خواستار گسترش همکاری های مشترک دو بخش با دیگر سازمان ها و نهادهای کشور شد .

در این جلسه شمولی، عضو هیات مدیره، جمعی از مدیران ستادی و اجرایی و معاونین مناطق پستی و  مدیرکل ثبت احوال استان تهران حضور داشتند با اشاره به جلسات برگزار شده درخصوص بررسی عملکرد پست استان تهران بر دسته بندی و زمان بندی مناسب مباحث مطرح شده و اجرایی شدن آن تاکید  کردند.

 

 

کد خبر : ۳۴۱۳۰۷