خبرگزاری کار ایران

فیلم و کتاب ۵۰۰۰ سال مهندسی ایران رونمایی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۶۸

با حضور اعضای شورای عالی کانون مهندسین فارغ التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران، فرهنگستان علوم، اساتید و مسئولان دانشگاه تهران و مسئولانی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور خارجه، علوم، تحقیقات و فناوری، صنعت، معدن و تجارت، نیرو و نفت؛ فیلم و کتاب ۵۰۰۰ سال مهندسی ایران رونمایی می‌شوند.

مراسم رونمایی از فیلم و کتاب ۵۰۰۰ سال مهندسی ایران روز سه شنبه(۷ بهمن) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این همایش؛ جبه‎دار مارالانی؛ رئیس شورای عالی کانون مهندسین فارغ التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و چهره ماندگار رشته مهندسی برق و عضو فرهنگستان علوم ایران؛ احمد نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران و احمدآخوندی وزیر راه و شهرسازی سخنرانی می‌کنند.

پروفسور پِتریک هانت استاد باستانشناسی دانشگاه استنفورد؛ پروفسور عباس علیزاده استاد دانشگاه شیکاگو؛ سخنرانی پروفسور دیتریش هوف رئیس اسبق موسس باستان‏‎شناسی آلمان در ایران؛ محمد حسن طالبیان ریاست بنیاد پارسه و معاون سازمان میراثفرهنگی؛ کارلو چِرِتی استاد رشته مطالعات ایران در دانشگاه ساپیِنزا در رم و کاردارد فرهنگی سفارت ایتالیا در ایران و فرزین رضائیان پدیدآوردنده کتاب و کارگردان فیلم از دیگر سخنرانان این همایش هستند.

در این همایش اعضای شورای عالی کانون مهندسین فارغ التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران، فرهنگستان علوم، اساتید و مسئولان دانشگاه تهران و مسئولانی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور خارجه، علوم، تحقیقات و فناوری، صنعت، معدن و تجارت، نیرو و نفت حضور دارند.

این مراسم ساعت ۱۷ در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز