خبرگزاری کار ایران

محفل شعر و هنرهای تجسمی در گالری برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۰۷

در نشست یک فنجان شعر؛ علیرضا مجابی درباره روابط متقابل شعر و هنرهای تجسمی سخنرانی کرده و تابلوهای گرافیکی منصور قدرتی که براساس شعرهای شاعران معاصر به‌صورت دیجیتالی یا اکریلیک ترسیم شده، به‌نمایش درمی‌آید.

هفتمین نشست از سلسله نشست‌های «یک فنجان شعر» برج میلاد تهران همراه با برپایی نمایشگاهی از تابلوهای گرافیکی براساس شعرهای بیش از ۳۰ شاعر معاصر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست که با شعرخوانی شاعران حاضر و سخنرانی «علیرضا مجابی(م. آذرفر)» درباره روابط متقابل شعر و هنرهای تجسمی همراه است، تابلوهای گرافیکی «منصور قدرتی» که براساس شعرهای شاعران معاصر به‌صورت دیجیتالی یا اکریلیک ترسیم شده است، به‌نمایش درمی‌آید.

شاعرانی که آثاری از آنان به‌صورت تابلوهای گرافیکی عرضه شده است، عبارتند از: هوشنگ ابتهاج(ه. ا سایه)، محمدرضا شفیعی کدکنی، سهراب سپهری، سیدعلی صالحی، محمد شمس لنگرودی، علی باباچاهی، شهاب مقربین، رسول یونان، شمس آقاجانی، علیرضا بهرامی، سام ایرانی، غزل بارانی، محمد برزگری، سینا به‌منش، نسرین خواجه، افسانه راز، علی شرافت‌، رضا شهبازی، منصور طحان، آبا عابدی، شهریار عطایی، نسرین فرقانی، ندا فضلی، نیکی فیروزکوهی، اصلان قزللو، رضا کاظمی، صبا کاظمیان، عباس کریمی عباسی، علیرضا مجابی، سهیل محمودی، مهدی رضازاده، سعیده نقوی و… مشفق کاشانی.

در این مراسم؛ علاوه بر شعرخوانی تعدادی از این شاعران و همچنین شاعران مدعو نمایشگاه، همچنین افشین علاء، از دوران هم‌نشینی و فعالیت‌های زنده‌یاد مشفق کاشانی خواهد گفت و تابلوی اجراشده براساس یکی از شعرهای مشفق کاشانی، به خانواده این شاعر تازه درگذشته تقدیم می‌شود.

این نشست، پنجشنبه ۹ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۱۶ در گالری غربی واقع گذرگاه برج میلاد تهران آغاز می‌شود و ورود به آن برای علاقه‌مندان آزاد است. قرار است تابلوهای منصور قدرتی به مدت یک هفته در این گالری به نمایش درآید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز