خبرگزاری کار ایران

تازه‌های انتشارات بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۱۸

انتشارات بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه کتاب‌های جدیدی از دو مجموعه «هزاره‌های دنیای باستان» و «پژوهش‌های نوین تاریخی» منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

انتشارات «بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه» پنج کتاب در حوزه تاریخ منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش ایلنا، انتشارات بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه کتاب‌های جدیدی از دو مجموعه «هزاره‌های دنیای باستان» و «پژوهش‌های نوین تاریخی» منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

«زردشت در تاریخ» اثر پروفسور «گراردو نیولی»، با ترجمۀ «مهدیه چراغیان»، توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه، انتشار یافت.

این اثر، دوازدهمین اثر از مجموعۀ «هزاره‌های دنیای باستان» است که زیر نظر «اسماعیل سنگاری»، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، روانه بازار نشر شده است.

«نامه سرگشاده به اسکندر کبیر»، آخرین اثر بزرگ‌ترین مورخ تاریخ هخامنشی، پروفسور «پی یر بریان» نیز با ترجمۀ «مهشید نونهالی» یازدهمین اثر از مجموعۀ «هزاره‌های دنیای باستان» به شمار می‌رود که روانۀ بازار نشر شد.

«ایران عصر تیموری؛ قدرت، سیاست و مذهب»، اثر پروفسور «بئاتریس فوربز منز»، با ترجمۀ «اکبر صبوری»، پنجمین اثر از مجموعۀ «پژوهش‌های نوین تاریخی» است که توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه در آذر ماه روانۀ بازار نشر شد.

«ایران صفوی، نوزایی امپراتوری ایران»، اثر پروفسور «اندرو جی. نیومن» با ترجمۀ «عیسی عبدی»، ششمین اثر از مجموعۀ «پژوهش‌های نوین تاریخی» است که توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه روانۀ بازار نشر شده است.

در همین حال، جلد اول «تاریخ هرودوت؛ ماد و هخامنشیان تا فرجام کوروش کبیر»، با ترجمۀ «اسماعیل سنگاری» را نیز می‌توان از کتابفروشی‌های معتبر در سراسر کشور تهیه کرد.

جلد دوم این اثر، با ترجمۀ اسماعیل سنگاری و «عرفانه خسروی»، توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه، در مجموعۀ «هزاره‌های دنیای باستان» به زودی منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز