خبرگزاری کار ایران

از سوی پایگاه‌ اطلاع‌رسانی بعثه‌ مقام معظم رهبری؛

کتابخانه کاربردی عمره مفرده راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۳۶

فایل متن موبایلی این چهل کتاب با پسوند جاوا، «جی اچ ام»، «پی دی اف»(PDF)، «ای پی یو بی»(EPUb) در کتابخانه کاربردی قرار داده شده است تا زائران بتوانند با دریافت فایل این کتاب‌ها به راحتی مناسک و معارف عمره مفرده را بیاموزند.

پایگاه اطلاع رسانی بعثه‌ مقام معظم رهبری، کتابخانه کاربردی حج و زیارت را ویژه زائران ایرانی در فضای مجازی راه اندازی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بعثه‌ مقام معظم رهبری، کتابخانه کاربردی حج و زیارت را ویژه زائران ایرانی در فضای مجازی راه اندازی کرد. متن کامل ۴۰ عنوان کتاب کاربردی در زمینه عمره مفرده در این کتابخانه مجازی قرار دارد.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: همزمان با فراگیر شدن دوره‌های آموزشی زائران عمره مفرده و بمنظور دسترسی آسان و استفاده بهینه از تولیدات و منشورات حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، کتابخانه کاربردی عمره ویژه زائران ایرانیراه اندازی شد.

حجت الاسلام روزبه برکت رضایی افزود: حج از دیرباز تاکنون از اهمیت ویژه ای در بین مسلمانان برخوردار است، همه ساله صدها هزار مسلمان مشتاق از گوشه وکنار جهان، بسوی سرزمین مقدس مکه و مدینه حرکت کرده، با تمامی سختی‌ها و مشقت‌ها خود را به میقات می‌رسانند و لبیک گویان آماده انجام فریضه حج می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال نیز از جمهوری اسلامی ایران بیش از ۸۰۰ هزار زائر ایرانی در قالب کاروان‌های متعدد به عمره مفرده اعزام می‌شوند که بمنظور دسترسی آسان و سریع زائران به مناسک و معارف عمره مفرده، کتابخانه کاربردی عمره را ویژه زائران ایرانی راه اندازی کرده‌ایم.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به انتخاب ۴۰ عنوان کتاب کاربردی در کتابخانه تخصصی عمره مفرده تصریح کرد: متن تمامی این آثار در فضای مجازی به نشانی http: / / hajj. ir / ۵۶۳ در دسترسی زائران عمره‌گزار است و عزیزان زائر می‌توانند فایل آن را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت منتشر شده که در کتابخانه تخصصی حج و زیارت بصورت الکترونیکی برای کاربران قابل دریافت است.

حجت الاسلام برکت رضایی اسرار و معارف، تاریخ و اماکن، پاسخ به شبهات، احکام مناسک، سیاسی و اجتماعی، حدیثو ادعیه و حکایات و سفرنامه را از جمله موضوعات کتاب‌های موجود عنوان کرد.

وی افزود: مناسک عمره مفرده مطابق با فتوای امام و حواشی مراجع تقلید، مناسک مصور عمره مفرده، مناسک عمره مفرده ویژه بانوان، سرزمین نور، شیعه پاسخ می دهد، فرهنگ زیارت، درسنامه آشنایى با تاریخ و اماکن مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره، درسنامه احکام مبتلا به حجاج، گزیده راهنمای حقیقت، درسنامه با قرآن در مکه و مدینه، زیارت دوره ویژه مدینه، منتخب احادیثعمره مفرده و مکالمه عربى ویژه سفرهاى زیارتى از جمله عناوین این کتاب‌ها است.

وی، پاسخ به شبهات در شب‌های پیشاور، حاجی، تو چرا؟، آثار اسلامى مکه و مدینه، آشنایی با احکام، اسرار و معارف عمره دانش آموزی، اسرار عرفانی عمره، ادعیه و زیارات مدینه منوره و مکه مکرمه، اطلس اماکن مکه مکرمه و مدینه منوره، پلی به سوی ملکوت و پاسخ جوان شیعی به پرسش های وهابیون را از دیگر عناوین این کتاب‌ها برشمرد.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: همچنین فایل متن موبایلی این چهل کتاب با پسوند جاوا، «جی اچ ام»، «پی دی اف»(PDF)، «ای پی یو بی»(EPUb) در کتابخانه کاربردی قرار داده شده است تا زائران بتوانند با دریافت فایل این کتاب‌ها به راحتی مناسک و معارف عمره مفرده را بیاموزند.

شایان ذکر است، پیش از این از سوی پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری کتابخانه تخصصی حج و عتبات نیز راه‌اندازی شده بود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز