خبرگزاری کار ایران

در حاشیه افزودن مسابقات علمی به جشنواره صنعت چاپ؛

مسابقه‌ای که هنوز هیچ چیزش مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۶۸

فراخوان مسابقه‌ی علمی صنعت چاپ هفته‌ی گذشته منتشر شده اما هنوز هیچ‌یک از ویژگی‌های این مسابقه مشخص نیست.

با توجه به اینکه امسال بخش مسابقات علمی به جشنواره صنعت چاپ، اضافه شده هنوز جوایز این مسابقات معلوم نیست. معمولاً همزمان با انتشار فراخوان هر جشنواره و مسابقه‌ی علمی، جوایز مشخص می‌شود تا علاقه‌مندان انگیزه‌ی بیشتری هم برای شرکت در آن داشته باشند اما جشنواره صنعت چاپ هنوز تعداد جوایز و حتی نفرات برتر را مشخص نکرده است.

محمدحسن فکری(رئیس بخش مسابقات علمی جشنواره صنعت چاپ) می‌گوید: با توجه به اینکه جشنواره چاپ اولین دوره‌ی خود را می‌گذراند، تعداد نفرات برتر و میزان جوایزی که به آنها تعلق می‌گیرد؛ هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: در افتتاحیه‌ی این مسابقه از نفرات برتر بخش‌های مختلف تقدیر خواهد شد و جوایزی نیز به آنها تعلق می‌گیرد اما مشخص نیست که نفرات برتر چه تعداد خواهند بود.

رئیس مسابقات علمی جشنواره صنعت چاپ بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در بخش مقالات آثار زیادی به دستمان نرسد. این بخش شامل تمام مقالات و پایان‌نامه‌ها در زمینه‌ی صنعت چاپ است و می‌تواند بخش‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی را هم شامل ‌شود.

وی افزود: هنوز تعداد آثار رسیده مشخص نیست اما قبل از اعلام فراخوان، تعدادی آثار از شهرستان‌ها به‌خاطر مکاتباتی که قبلا داشته‌ایم به دبیرخانه ارسال شده است.

فکری بیان کرد: نتایج این مسابقه به احتمال زیاد همزمان با نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی و یا در دهه‌ی فجر اعلام می‌شود.

وی درباره‌ی تعداد داوران اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: داوران از اساتید و متخصصان صنعت چاپ هستند اما هنوز مشخص نیست که چه افرادی این آثار را بررسی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز