خبرگزاری کار ایران

امور اجرایی بیست و دومین هفته کتاب ارشاد استان تهران واگذار شد

کد خبر : ۲۰۳۱۶۳

امور اجرایی بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران واگذار شد.

همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از واگذاری امور اجرایی بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیرزاده ضمن اعلام این خبر گفت: با موافقت معاون امور فرهنگی و پس از انجام بررسی‌های لازم به منظور کاهش تصدی‌گری فعالیت‌های اجرایی ستاد معاونت امور فرهنگی و در جهت تسهیل برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کلان فرهنگی، این واگذاری انجام شد.

وی با اشاره به سابقه فعالیت‌های واسپاری شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ‌پس از خارج کردن برگزاری جشنواره شعر فجر از تقویم اجرایی برنامه‌های ستادی معاونت امور فرهنگی، برگزاری هفته کتاب که یکی از فراگیرترین برنامه‌های فرهنگی است، دومین فعالیتی است که طی سال جاری به خارج از ستاد واگذار می‌شود.

مشاور مدیریتی معاونت امور فرهنگی درباره دبیرخانه دایمی هفته کتاب گفت: ‌ دبیرخانه دایمی هفته کتاب به عنوان اتاق فکر و حوزه سیاست‌گذاری این رویداد مهم فرهنگی همچنان در ستاد معاونت امور فرهنگی فعال خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت توانمندسازی ظرفیت‌های ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها عنوان کرد: این ادارات دارای ظرفیت‌های اجرایی بالایی هستند که در رویکرد جدید معاونت مورد توجه جدی قرار خواهند گرفت.

امیرزاده تصریح کرد: تقویت ابعاد نظارتی، هدایتی و حمایتی معاونت امور فرهنگی و همچنین هویت بخشی و تقویت بسترهای اجرایی ادارات کل استانی را از دیگر اهداف این واگذاری محسوب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز