خبرگزاری کار ایران

کتاب تازه مهرگان در انتظار مجوز

کد خبر : ۲۰۱۰۱۲

شعرهای " من سکوت انسانم " ادامه زنجیره کتاب‌های قبلی کیوان مهرگان است با این تفاوت که بار اجتماعی شعرهای این مجموعه شاید بیشتر به چشم بیاید.

چهارمین دفتر شعر کیوان مهرگان؛ شاعر و روزنامه‌نگار؛ با نام " من سکوت انسانم " برای چاپ و انتشار تحویل نشر ثالثشد.

کیوان مهرگان گفت: چهارمین دفتر شعرم که دربرگیرنده شعرهای ۹۱ تا ۹۳ هست را در این دفتر گردآوری کردم و برای انتشار در اختیار ناشر گذاشتم.

وی درباره تغیر نام این مجموعه هم گفت: نزدیک به شش ماه درگیر انتخاب نام مجموعه بودم، من برای این مجموعه نام " شیطان به بهشت برمی‌گردد " را انتخاب کرده بودم که پیش‌بینی برخی کارشناسان اهل فن و ناشر این بود که این اسم ممکن است مجوز نگیرد بنابراین برای اینکه روند انتشار کتاب متوقف نشود، نام دومی که برای این مجموعه درنظر گرفته بودم را بر پیشانی کتاب گذاشتم.

شاعر کتاب " دهانم بوی مریم می‌دهد " اضافه کرد: این کتاب همچون دفتر سومم " عاشق لو نرفته " را نشر ثالثمنتشر خواهد کرد.

وی درباره چاپ مجدد مجموعه شعرهای پیشین هم تصریح کرد: چاپ چهارم تو و جاده همدستید تمام شده و نشر پایان در حال ارزیابی شرایط خود و بازار نشر برای انتشار چاپ پنجم کتاب است. چاپ دوم دهانم بوی مریم می‌دهد؛ تمام شده و برای چاپ بعدی هنوز مذاکره‌ای با انتشارات مروارید نداشته‌ام. امیدوارم هرچه زودتر با ناشر به توافق برسیم. چاپ اول عاشق لو نرفته هم تمام شده و در برنامه‌های اعلام شده نشر ثالثهست که چاپ دوم این مجموعه هم در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

مهرگان درباره فضای شعرهای " من سکوت انسانم " هم گفت: شعرهای این مجموعه ادامه زنجیره کتاب‌های قبلی است با این تفاوت که بار اجتماعی شعرهای این مجموعه شاید بیشتر به چشم بیاید. این مجموعه با بیش از ۱۲۵ عنوان شعر در اختیار ناشر قرار گرفته و امیدوارم همه شعرها از خوان ممیزی به سلامت عبور کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز