خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین خبر داد:

پرداخت حقوق مستمری‌بگیران قزوین با افزایش25 درصد

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۹

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین از افزایش 25 درصدی پرداخت حقوق مستمری‌بگیران این استان خبر داد.

ایلنا: مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: پرداخت حقوق مستمری‌بگیران استان قزوین با ۲۵ درصد افزایش صورت می‌کیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین؛ علیرضا محسنی افزود: تمام مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان (مجموع مستمری پرداختی به بازماندگان متوفی) که تا پایان سال ۹۱ برقرار شده‌اند، از ابتدای سال ۹۲ به میزان ۲۵ درصد مستمری قابل پرداخت اسفند ماه ۹۱ افزایش یافته و از روز سه‌شنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری به صورت یک‌جا در حال پرداخت است.

وی تصریح کرد: در مورد همه مستمری‌بگیران بازنشسته، از کار افتاده کلی و مجموع مستمری بازماندگان اعم از اینکه قبلاً برقرار شده و یا در طول سال ۹۲ برقرار می‌گردند، چهار میلیارد و ۸۷۱ هزار و ۹۲۵ میزان مستمری آنان تا مبلغ ریال ترمیم می‌شود.

وی با اشاره به نحوه محاسبه سایر کمک‌های جنبی بیان کرد: کمک هزینه عائله‌مندی ماهانه ۲۲۲ هزار و ۵۰۰ ریال، کمک هزینه اولاد ماهانه ۴۵ هزار ریال (حداکثر تا سه فرزند)، کمک هزینه همسران متکفل فرزند ماهانه ۱۱۱ هزار و ۲۵۰ ریال، کمک هزینه مسکن ۷۰ هزار ریال، سایر پرداخت‌ها (بن نقدی) ۲۲۰ هزار ریال است.

محسنی در خصوص آن دسته از مستمری‌بگیرانی که میزان سابقه پرداخت حق بیمه آن‌ها با احتساب سنوات ارفاقی ۳۰ سال و بیشتر بوده، گفت: این گروه که مجموع دریافتی ماهیانه آنان در سال جاری (شامل مستمری، کمک‌های جنبی متعلقه، کمک به سبد خانوار و یارانه دولت) پس از اعمال افزایش کمتر از هفت میلیون ریال باشد، مابه‌التفاوت مجموع دریافتی تا مبلغ اخیرالذکر محاسبه و پرداخت می‌شود.

به گفته وی، در صورت تغییر مبالغ مستمری و مزایای دریافتی ماهانه مشمولان، میزان کمک هزینه مزبور نیز تغییر کرده و در هر حال حداقل مجموع دریافتی مشمولان فوق‌الذکر ماهانه هفت میلیون ریال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز