خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین فضای سالمی را برای نوجوانان فراهم كرده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۳

مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین استان قزوین موفقیت های خوبی را در زمینه آموزش، بازی های رایانه ای طی مدت کمی که به بهره برداری رسیده، کسب کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها در مراسم افتتاح بازی‌های رایانه‌ای این مجتمع اظهار داشت: مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین استان قزوین موفقیت‌های خوبی را در زمینه آموزش، بازی‌های رایانه‌ای طی مدت کمی که به بهره برداری رسیده، کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این مجتمع فضای سالمی را برای حضور نوجوانان و جوانان ایجاد کرده است به طوری که افراد در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند در این مجتمع حضور پیدا کنند و تا پاسی از شب بازی‌های مورد علاقه خود را انجام دهند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین این مجتمع موفق به ساخت انیمیشن قصه‌های می‌نودری شده است که از جمله کارهای نادر در سطح کشور به شمار می‌رود که بخشی از این انیمیشن رونمایی شده و ادامه آن نیز در حال آماده سازی به صورت سریالی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به افتتاح سرور و وب سایت بازی‌های آنلاین اختصاصی مجتمع کاسپین قزوین افزود: اینکه بستری فراهم شود تا در آن کاربرهای فراوانی که ۹۹درصد آن را جوانان تشکیل می‌دهند، بتوانند در این فضا قرار گیرند و تعاملات و گفت‌و‌گوهای خود را در فضاهای سالم انجام دهند، بسیار حائز اهمیت است.

شفیعی‌ها افزود: با بهره برداری از این بازی رایانه‌ای محیطی فراهم شده است تا جوانان از یک مرجع درست هدایت شوند و مطالبی با محتوای بالا در بین خود تبادل کنند.

وی ادامه داد: البته بازی‌های آنلاین در مکان‌های دیگری نیز ارائه می‌شود و حتی تعداد این مکان زیاد نیز است. اما آفات و عوارضی که ورود به این عرصه‌ها دارد و اثرات جنبی که بر روی کاربران می‌گذارد، تاحدی نگران کننده است. لذا نیاز است مراکز مطمئن و معتبری ایجاد شود تا کاربران جوان، در محیطی قرا گیرند که در آن مطالب مفید و با ارزش ردوبدل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز