خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

كنگره بزرگداشت شهدای سرباز 18 دی ماه در قزوین برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۷۱۸

كنگره بزرگداشت 1200 شهید سرباز نیروهای مسلح در قزوین روز 18 دی ماه همزمان و به صورت سراسری در سطح كشور برگزار خواهد شد.

ایلنا- قزوین: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مشارکت و برنامه ریزی برای استمرار و تداوم فرهنگ شهادت از توفیقات الهی است و عزت و افتخار امروز ایران اسلامی نیز مرهون و مدیون ایثارگری ها و مجاهدهای شهیدان والا مقام می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ ابوالفضل طاهرخانی در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهدای سرباز استان قزوین افزود: تا زمانی كه فرهنگ ایثار و شهادت در كشور زنده است پیرو ز میدان هستیم و دشمن همواره در حالتی از ترس به سر خواهد برد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین برگزاری یادواره های شهدا را از جمله راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و در ادامه اظهار داشت: همه دستگاه ها باید با تمام ظرفیت خود برای بزرگداشت هرچه بهتر یادواره ها و مراسم های مرتبط به شهدا و ایثارگری همكاری كنند وبا رویکرد اعتقادی در این امر مشارکت کنند.

در این جلسه امیر رضایی جانشین فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین نیز گفت: كنگره شهدای سرباز نیروهای مسلح برای اولین بار بصورت سراسری در ده استان كشور برگزار می شود كه استان قزوین از جمله این استانها می باشد.

وی افزود: در استان قزوین 1177 خانواده شهید سرباز وجود دارد كه از این مجموعه 860 خانواده شهید زیر مجموعه ارتش؛ 229 خانواده شهید زیر مجموعه سپاه و 88 خانواده شهید زیر مجموعه نیروی انتظامی هستند.

فرماندهی لشگر 16 زرهی تصریح كرد: این مراسم در روز 18 دی ماه همزمان و به صورت سراسری در سطح كشور برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز