خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

کسب مقام های جهانی روبوکاپ، نتیجه تفکر خلاق جوانان ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲

کسب مقام های جهانی روبوکاپ نتیجه از خود گذشتگی، مطالعات فراوان و نتیجه تفکر خلاق جوانان ایرانی است.

قزوین- ایلنا: رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: کسب مقام های جهانی روبوکاپ نتیجه از خود گذشتگی در راه علم، مطالعات فراوان و تفکر خلاق جوانان ایرانی است.

به گزارش ایلنا؛ دکتر موسی خانی در ششمین همایش روبوکاپ در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی دانشگاه با اشاره به موفقیت های مرکز تحقیقات مکاترونیکMRL  در مسابقات ملی و جهانی افزود: تمام انسان های موفق دنیا با داشتن چشم اندازی روشن، مدل سازی و ایجاد تعهد برای رسیدن به آن چشم انداز و آینده واقع گرایانه به موفقیت دست یافته اند.

دکتر موسی خانی خاطر نشان کرد: جهان امروز، جهان تحول و تغییر است و کسانی موفق هستند که پیشرو باشند و جوانان ایرانی قطعا می توانند ایران و جهان را متحول کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: کسب بیش از 70 عنوان برتر جوانان این دانشگاه در مسابقات جهانی روبوکاپ نشان دهنده وجود استعداد های بالقوه است و جوانان ما نشان دادند اگر بستر های لازم برای آن ها فراهم شود قادر به افتخار آفرینی برای کشورمان خواهند بود.

 وی با اشاره به وجود موانع و سختی ها گفت: مدیران و انسان های موفق در مسیر خود با سختی ها و موانع رو به رو بوده اند و با صبر و شکیبایی بر آن ها غلبه کردند.

دکتر موسی خانی یادآور شد: امام (ره) فرمودند:" باید باور داشته باشیم می توانیم." و جوانان باید با تولیدات علمی خود کارکرد وجودی برای حیات خودشان داشته باشند.

وی در پایان تعقل و تفکر را بزرگ ترین نعمت خداوند به انسان ها دانست و گفت: باید از فرصت ها بهترین استفاده را برد و جهانی فکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در ادامه دکتر قلی پور رییس مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به موفقیت های این مرکز گفت: مرکز MRL بزرگ ترین مرکز تحقیقات در زمینه ی رباتیک در ایران و خاورمیانه است و بیش از 10 آزمایشگاه مستقل و بیش از 140 عضو فعال دارد که  برآن هستیم كه در آینده نزدیك این تعداد را به بیش از 200 دانشجوی علاقه مند و متخصص برسانیم و همکاری بیش از 10 استاد و چاپ مقالات متعدد در مجلات معتبر دنیا با درجه ISI و کسب  بیش از 70 عنوان برتر در مسابقات ملی، بین المللی و جهانی ربوکاپ از سال 82 تاکنون، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را به عنوان یکی از دانشگاه های معتبر دنیا در زمینه ی علوم رباتیک و هوش مصنوعی معرفی کرده است.

رییس مرکز تحقیقات مکــاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حمایت های بی شائبه دکتر موسی خانی، رییس این دانشگاه و تلاش های شبانه روزی دانشجویان و استادان این مرکز را از عوامل موفقیت مرکز MRL دانست و گفت: امیدواریم دانشجویان از امکانات بسیار خوبی که در این مرکز ایجاد شده، بهترین استفاده را ببرند.

 در ادامه سرپرستان لیگ های مختلف این مرکز به معرفی لیگ های خود پرداختند و چگونگی عضویت و فعالیت در مرکز MRLرا تشریح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز