خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد:

طرح توسعه بخش کشاورزی استان 84 طرح به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از تصویب 84 طرح در چهل و چهارمین جلسه ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: برای این طرح‌ها مبلغ ۱۱۰۲۱۲میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود ۷ و ۱۳ درصداز محل اعتبارات سال ۹۲ بانک کشاورزی مصوب شد که می‌تواند برای ۱۶۶ نفر شغل ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، سید مجیدموسوی یادآوری کرد: در این جلسه شهرستان میامی با ۴۰ طرح مصوب، بیشترین طرح‌های تصویبی را داشت به ترتیب برای شهرستان شاهرود ۱۴ طرح، سمنان ۱۱، گرمسار ۱۰، سرخه ۶، دامغان ۲ و مهدیشهر یک طرح مصوب شد.

رئیس سازمان گفت: در مجموع از محل اعتبارات سال ۹۲ تا کنون ۳۶۳۳ طرح با بیش از ۱۶۸۰ میلیارد ریال و توان ایجاد شغل برای ۴۴۲۲ نفر در جلسات استانی ستاد طرح توسعه مصوب شده است.

موسوی تاکید کرذ: کار مهم در طرح توسعه بخش کشاورزی دقت و نظارت بر طرح‌هایی است که از این محل تسهیلات دریافت کرده‌اند تا منابع دریافتی در جای خود هزینه شود که در این راستای گروه‌های نظارتی شامل: سازمان جهاد کشاورزی استان، هسته نظارت شهرستان‌ها، کمیته نظارت استانی و کمیته امداد امام خمینی بر راستی آزمایی اجرای طرح‌های فوق نظارت مستمر دارند و تا کنون از ۴۰۱۶ طرح هدف که از اعتبارات سال ۹۰ بانک کشاورزی استفاده کرده‌اند تعداد ۲۸۸۵ طرح (۷۲ درصد) مورد نطارت و ارزیابی قرار گرفته که خوشبختانه کمتر از یک درصد انحراف داشته که تذکرات لازم اعمال و یا مورد بازبینی مجدد قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز