خبرگزاری کار ایران

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد:

8 جواز تاسیس صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در خردادماه صادر شد

کد خبر : ۸۸۹۶۵

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان از صدور تعداد 8 فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در خرداد ماه خبر داد.

ایلنا: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: برای احداث و راه اندازی این واحد‌های تولیدی ۳۲۰۰۷۱ میلیون ریال سرمایه گذاری خواهد شد و برای ۱۵۸ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رحمت الله کاشی بیان کرد: این جواز‌ها دو مورد در بخش باغی، ۵ مورد دام و طیور و یک مورد در بخش زراعی صادر شده است که برای شهرستان گرمسار با صدور ۴ مجوز، بیشترین جواز‌های تاسیس صادرشده است.

کاشی همچنین از تصویب مبلغ ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح توسعه بخش کشاورزی استان برای ۷ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی درجلسات ستاد این طرح در ماه گذشته خبر داد که توان ایجاد شغل برای ۹۷ نفر را دارد.

مدیر صنایع کشاورزی یادآوری کرد: پیگیری دریافت استعلام‌های لازم از ادارات وابسته برای صدور جواز تاسیس ورمی کمپوست حیوانی، پیگیری تخصیص و توزیع سوخت بخش کشاورزی بین بهره برداران، بازدید و بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان‌ها، ارائه مشاوره فنی به صاحبان واحد‌های تولیدی مرتبط با بخش، اقدام در خصوص تمدید و اصلاحیه جواز واحدهای تولیدی از دیگر اقدامات مدیریت در خرداد ماه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز