خبرگزاری کار ایران

دو پروژه مدیریت جهاد کشاورزی در سمنان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۲

با حضور معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و مسئولان جهادکشاورزی شهر سمنان دو پروژه جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: با حضور معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و مسئولان جهاد کشاورزی شهر سمنان دو پروژه جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، این پروژه ها شامل یک واحد مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای در منطقه اعلاء و پروژه‌های آب و خاک در منطقه آهوان بود.

واحد پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه‌‌ای آقای کاظمی با هزینه 4250 میلیون ریال (از محل طرح توسعه کشاورزی و آورده شخصی) با تولید سالانه 130 تن با هدف تولید گوشت سفید و ایجاد شغل برای 4 نفر به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه‌های آب و خاک شامل: احداث استخر ذخیره آب کشاورزی به حجم 1100 متر مکعب با هزینه 126 میلیون ریال و سیستم آبیاری قطره‌ای با هزینه 179 میلیون ریال در کلاته خیر آباد آهوان به بهره‌برداری رسید.

در هفته جهاد کشاورزی  14 پروژه جهاد کشاورزی  شهرستان سمنان  با 17715 میلیون ریال (بلاعوض  دولتی و تسهیلات)  و 1820 میلیون ریال آورده شخصی بهره‌برداری شد که 12 خانوار  از مزایای آن بهره‌مند و  برای 24  نفر  به صورت  مستقیم و موقت  شغل ایجاد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز