خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد:

در هیچکدام از شهرهای خوزستان جیره‌بندی آب نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۸

براساس برنامه ریزی شركت آب و فاضلاب خوزستان قرار بر این است كه تولید آب را حفظ كنیم تا درجه دما و به تبع آن مصرف آب كاهش یابد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در هیچ یک از 57 شهر این استان جیره بندی آب انجام نمی شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی صنیعی نژاد با بیان اینكه جیره بندی و سهمیه بندی آب در شهرهای خوزستان به هیچ وجه در دستور كار نیست اما به دلیل اینكه درجه دما در روزهای اخیر افزایش و مصرف آب نیز به تبع آن بالا رفته است از مردم خواست تا با مسئولیت پذیری و رعایت الگوی مصرف در مصرف آب نهایت دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به گرمای بیش از حد هوا در روزهای اخیر و کاهش ذخایر آبی افزود: براساس برنامه ریزی شركت آب و فاضلاب خوزستان قرار بر این است كه تولید آب را حفظ كنیم تا درجه دما و به تبع آن مصرف آب كاهش یابد.

صنیعی نژاد با تاکید بر اینکه تاکنون در هیچکدام از شهرهای استان سهمیه بندی آب صورت نگرفته است، اظهار کرد: در صورت همکاری مردم موضوع نوبت بندی آب در دوره گرمای امسال منتفی خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره آبفای خوزستان با بیان اینکه افزایش دمای هوا در روزهای اخیر، موجب افزایش مصرف آب در استان شده است، عنوان كرد: اگر چه وضعیت کنونی منابع آب در تمام شهرها قابل قبول است اما با توجه به رشد مصرف آب در روزهای اخیر به دلیل افزایش دمای هوا، تامین مطلوب آب مستلزم همکاری مصرف‌کنندگان و رعایت مصرف در حد معمول است.

صنیعی‌نژاد با بیان اینکه پیک مصرف متناسب با فرهنگ و نوع مصارف در شهرهای استان متفاوت است، گفت: با توجه به آغاز ماه رمضان و افزایش مصرف در ساعات پیک (از بعدظهر تا اوایل شب) از شهروندان تقاضا داریم از آب شرب شهری برای مصارف غیر ضرور جدا خودداری کنند تا بتوانیم خدمات آبرسانی را برای مشترکین استان به صورت یکسان توزیع كنیم.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خوزستان اظهارداشت: با وجود تمام تدابیر و اقدامات انجام شده در جهت حفظ كمی و كیفی آب، چنانچه شهروندان با مشكلی مواجه شدند، اداره های آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان به صورت حضوری و تلفنی آمادگی دریافت شكایات آنها را دارند و در صورت نیاز نیز می توانند با تلفن 122 دفتر ارتباط مردمی شركت آبفا خوزستان تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز