خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان رضوی:

30 درصد درآمدهای استان در چهار ماهه نخست امسال تحقق پیدا نکرده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۸۷

ترکیب درآمدهای سال ۹۲ استان بیان گر این مطلب است که ۹۰. ۲ درصد معادل هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان درآمدهای مالیاتی و ۱۴۷ میلیارد تومان معادل ۹. ۸ درصد غیرمالیاتی است که به ترتیب نسبت به سال گذشته ۴۵. ۱ و ۴۰. ۳ درصد رشد دارد.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی گفت: میزان تحقق درآمدهای استان در سه ماهه نخست امسال ۶۰ درصد بوده که طی یک ماه اخیر این میزان به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، رضا جمشیدی در جلسهٔ ستاد درآمدهای استان اظهار داشت: درآمد مصوب سال گذشته استان هزار و ۳۵ میلیارد تومان بود که ۱۰۱ درصد معادل هزار و ۴۹ میلیارد تومان وصول شد.

وی افزود: این سهمیه برای سال جاری هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان مصوب شده که نسبت به سهمیه مصوب سال گذشته ۴۴. ۶ درصد رشد داشته است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از آنجا که رشد میانگین سهمیهٔ مصوب برای استان‌های کشور ۲۹ درصد است، لذا سهم درآمد استان از درآمد استان‌های کشور از ۳. ۵ درصد در سال گذشته به ۳. ۹ درصد ارتقا یافته است.

جمشدی تصریح کرد: ترکیب درآمدهای سال ۹۲ استان بیان گر این مطلب است که ۹۰. ۲ درصد معادل هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان درآمدهای مالیاتی و ۱۴۷ میلیارد تومان معادل۹. ۸ درصد غیرمالیاتی است که به ترتیب نسبت به سال گذشته ۴۵. ۱ و ۴۰. ۳ درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ میلیارد تومان معادل ۷۰ درصد از سهمیه مصوب چهار ماهه استان طی چهارماههٔ نخست سال جاری محقق شده است گفت: علی رغم رشد ۲۶. ۲ درصدی وصول درآمد‌ها در چهارماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، به دلیل پیش بینی رشد بالا برای درآمدهای استان، ۳۰ درصد از درآمدهای مصوب در چهارماهه محقق نشده است.

معاون برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی افزود: تاکنون ۶۶. ۶ درصد درآمدهای مالیاتی و ۱۰۳. ۳ درصد درآمدهای غیرمالیاتی محقق شده که مجموع این درآمد‌ها تحقق ۷۰ درصدی درآمدهای استان را به دنبال داشته است.

گفتنی‌ست در بین دستگاه‌های اجرایی نیروی انتظامی، ثبت اسناد و گمرک بیشترین سهم در وصول درآمدهای غیرمالیاتی استان را داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز