خبرگزاری کار ایران

اعزام هیات تجاری و سرمایه‌گذاری خراسان رضوی به هنگ كنگ

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۷۷

برگزاری نشست با مسئولین اتاق بازرگانی و شورای توسعه تجارت هنگ كنگ، برگزاری جلسه با كنسولگری و مسئولین اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در هنگ كنگ و برگزاری نشست با واحدهای تجاری و صنعتی شركت كننده در نمایشگاه به منظور عقد تفاهم نامه و قراردادهای تجاری، ازجمله برنامه های این هیات است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اعزام هیات تجاری، بازاریابی و سرمایه گذاری استان به هنگ کنگ در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ناصر فخرموحدی اظهاردشت: این سازمان با توجه به مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در راستای گسترش مبادلات تجاری با کشورهای هدف صادراتی، هیات تجاری، بازاریابی و سرمایه گذاری متشکل از واحدهای اقتصادی فعال در بخش صنعت ساختمان و شهرسازی، خدمات فنی و مهندسی و صنایع روشنایی را همزمان با نمایشگاه‌های بین المللی صنعت ساختمان و صنایع روشنایی سوم آبان ماه ۹۲ به هنگ کنگ اعزام کند.

وی با اشاره به اینکه این هیات، سوم آبان سال جاری به هنگ کنگ اعزام می‌شود افزود: بازدید از نمایشگاه‌های بین المللی صنعت ساختمان و روشنایی، برگزاری نشست با مسئولین اتاق بازرگانی و شورای توسعه تجارت هنگ کنگ، برگزاری جلسه با کنسولگری و مسئولین اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در هنگ کنگ و برگزاری نشست با واحدهای تجاری و صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه به منظور عقد تفاهم نامه و قراردادهای تجاری، ازجمله برنامه‌های این هیات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز