خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

۵۵ درصد از پروژه‌های مسکن مهر در خراسان رضوی به بهره‌برداری رسیده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۹

تاکنون ۵۵.۲ درصد از پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان افتتاح شده است که هفده هزار واحد دیگر در آینده، آمادهٔ بهره برداری خواهد بود.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از پیشرفت فیزیکی ۷۷.۶ درصدی پروژه‌های مسکن مهر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدحسن واحدی در صد و یکمین جلسهٔ شورای مسکن مهر استان با بیان اینکه تاکنون ۵۵.۲ درصد از پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان افتتاح شده است، افزود: همچنین هفده هزار واحد دیگر در آینده، آمادهٔ بهره برداری خواهد بود.

وی در ادامه به بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در سبزوار پرداخت و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در این شهرستان ۸۰.۳ درصد و در مجموع دو هزار و ۶۲۳واحد آماده افتتاح است که از این تعداد ۵۶۰ واحد در تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در کاشمر را ۹۱.۹ درصد عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون در این شهرستان دو هزار و ۳۹۰واحد افتتاح شده و در تیرماه هزار و ۶۶۳ واحد به شرط اتمام آب و برق رسانی به بهره برداری می‌رسد.

واحدی به اجرایی شدن مصوبهٔ تعیین تکلیف وضعیت اعضا در تعاونی‌های کم کار اشاره کرد و گفت: در این خصوص معرفی اعضا به سایر تعاونی‌ها، پرداخت پول واریز شده به آنان و یا معرفی اعضا به واحدهای ساخته شده حاشیهٔ شهر مشهد به دلخواه متقاضیان اقدام خواهد شد.

گفتنی ست در این جلسه مقرر شد تمام تعاونی‌ها و انبوه سازان جهت قیمت گذاری مسکن‌های مهر ساخته شده به کمیتهٔ قیمت گذاری مراجعه و پس از اخذ تاییدیه نسبت به فروش واحد‌ها اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز