خبرگزاری کار ایران

اعزام ایتام خراسان رضوی به مناطق جنگی جنوب

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۰۵

اهداف برگزاری این اردو زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی،ترویج روحیه ایثار،از خودگذشتگی و شهادت در بین جوانان گروه هدف می باشد.

مشهد – ایلنا: مدیر كمیته امام خمینی(ره) تربت جام از اعزام بیش از 500 نفز از ایتام تحت پوشش این اداره به مناطق جنگی جنوب در آینده نزدیك خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد،علیرضا احمدپور گفت: اهداف برگزاری این اردو  زنده نگهداشتن  یاد و خاطره  شهدای جنگ تحمیلی،ترویج روحیه ایثار،از خودگذشتگی و شهادت در بین جوانان گروه هدف است.

وی با اشاره به رایگان بودن این اردوی فرهنگی معنوی افزود:در مرحله اول اعزام 123 یتیم دردستوركارقرارگرفت و هزینه اعزام این كاروان از سوی آموزش وپرورش و سپاه تامین شد كه اعزام 123 یتیم باسرانه860هزار ریال،در مجموع مبلغ105میلیون و780ریال هزینه دربرداشت.

احمدپور،ادامه داد: كاروان اعزامی اول طی هماهنگی های انجام شده وهمكاری ومشاركت ارزشمند ناحیه مقاومت بسیج  و آموزش وپرورش شهرستان بود،كه به اعزام 123 یتیم در طی6 روز به مناطق جنگی با برنامه های متنوع فرهنگی اقدام شد.

 وی  به حفظ واستمرار این برنامه زیباوماندگاربرای جوانان اشاره داشت و بیان كرد:  برای سرلوحه قرار داشتن  خدمت به ایتام و خانواده های آنان  وبهره مندی از اهداف برگزاری این اردوها پیش بینی می شود كه تا پایان سال جاری 400 یتیم دیگر هم اعزام شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز