خبرگزاری کار ایران

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

بیش از 5 هزار مترمربع از اراضی ملی از چنگال متصرفین خارج شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۱۵

متأسفانه برخی از افراد با سوء استفاده از ناآگاهی عده‌ای دیگر، زمین‌های دولتی را به آن‌ها می‌فروشند که این متخلفان را باید شناسایی و با آن‌ها برخورد کرد.

ایلنا: مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از رفع تصرف ۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در بلوار سرافرازان مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا داودی مقدم با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌ها و همکاری‌های مستمر اداره حفاظت و شناسایی اراضی اداره کل استان با مراجع مختلف قضایی و انتظامی در خصوص تصرفات باندی اراضی ملی در بلوار سرافرازان مشهد، بیش از ۵ هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد تومان از چنگال متصرفین خارج شد.

به گفته وی این اقدام در کمتر از ۳ ماه و با عملیات مشترک با شهرداری منطقه صورت گرفت.

داودی مقدم در ادامه گفت: متصرفین علاوه بر دیوارکشی پنج دستگاه ساختمان و ساخت بیش از هشت آلونک در اراضی ملی مذکور در حال ساخت ۲ واحد ساختمان دیگر بودند که با اقدام بموقع مسوولان به هدفشان نرسیدند و این اراضی رفع تصرف شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تأکید کرد: متأسفانه برخی از افراد با سوء استفاده از ناآگاهی عده‌ای دیگر، زمین‌های دولتی را به آن‌ها می‌فروشند که این متخلفان را باید شناسایی و با آن‌ها برخورد کرد.

وی تعامل مثبت و سازنده میان دستگاه‌ها را در معرفی و شناسایی افرادی که در امر تصرف اراضی ملی نقش داشته‌اند، مهم خواند و گفت: حفظ و صیانت از اراضی ملی، همت و تلاش همگانی را می‌طلبد؛ چراکه اراضی ملی ثروتی است که باید برای نسل‌های آینده هم حفظ شود و به عنوان امانتی در دست ماست.

وی در پایان از تلاش و جدیت همکاران واحد حفاظت اراضی اداره کل و دستگاه‌های قضایی - انتظامی و شهرداری تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز